“En kväll att minnas”
Omdöme om Uffe&Lottas

Uffe&Lottas
Rankad som nr 260 av 3 647 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Beskrivning: En liten och familjär krog mitt på Kungsholmen. Här vill vi att du ska känna dig varmt välkommen och väl omhändertagen. Nästan som om du vore hemma hos oss. Vi älskar att laga mat, och rikt belönade känner vi oss när du lämnar vår restaurang med ett nöjt leende och en belåten mage. Vår restaurang går att abonnera och vi caterar gärna från 2-200 personer
Omdömet skrevs 11 oktober 2022

Vi valde Uffe&Lottas för vår bröllopsmiddag och fyllde lokalen med så många vänner som fick plats. Att det blev en fantastisk kväll har inte så lite att göra med att vi hamnade på rätt ställe. God mat och dryck, samt inte minst service som var perfekt anpassad till omständigheterna. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Bertil M
UFrenk, Ägare på Uffe&Lottas, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2022

Tack

Omdömet skrevs 29 september 2022 från mobil enhet

Trevlig bistroatmosfär, trevlig inredning. Men maten, tyvärr håller den absolut inte måttet. Risotton förfärligt misslyckad i sin tillagning. Jag hade inte serverat dental mina gäster, än mindre tagit betalt.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack plingelingan
UFrenk, Ägare på Uffe&Lottas, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2022

Tack för din recension och vad tråkigt att du inte var nöjd med din upplevelse. Återkoppla gärna till oss vad som inte var bra med risotton. Vi ser fram åt att se er som gäster igen

Omdömet skrevs 21 februari 2022

Åt en fantastisk short-rib, med rotmos och rödvinssås som va delikat.
Till det rekommenderade en kypare vid namn Ulf ett vin från Chile.
Som efterrätt fick jag in en vaniljkula med en underbar likör runt om.

Man blev tårögd.

Skön stämning, ljuv musik och lite humor kryddat med gastronomiska ambitioner.

Ett måste för alla att besöka denna pärla!

Datum för besöket: februari 2022
Tack 846niclasj
Omdömet skrevs 17 februari 2022 från mobil enhet

Stockholms bästa kvarterskrog utan konkurrens god mat, musikquiz och en stämning som är otrolig . Kan man mer begära.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack Vacationer138972
Omdömet skrevs 8 december 2021 från mobil enhet

Mysig familjär kvarterskrog på Kungsholmen.
Menyn är inte så omfattande men det behövs inte, det som erbjuds är varierande så alla hittar något som passar. Vi valde toast skagen och matjessmörgås till förrätt. Fisk - och skaldjursgryta samt chevresallad till varmrätt. Väldigt gott alltihop.

Datum för besöket: december 2021
1  Tack Anna-LenaG

Resenärer som tittade på Uffe&Lottas tittade också på

Besökt Uffe&Lottas? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.