“Varför åka till Italien?”
Omdöme om Bar Del Sole

Bar Del Sole
Rankad som nr 1 907 av 3 327 Restauranger i Stockholm
Område: Hägersten-Liljeholmen Område
Område: Hägersten-Liljeholmen Område

Brukar åka hit och äta go-lunch. Alltid härlig genuin italiensk stämning. Allt är enkelt men gott. Ingen stress. Lasagne är ett måste. Dubbel espresso efter maten. Kom hit om du vill få en paus i vardagens stress och känner att du vill unna dig en härlig stund. Tack för denna Italienska oas!

Datum för besöket: september 2020
Tack sebastianhR97DW

Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

Lånade toaletten- ingen tvål och ingen sprit ( coronatider !!!)
Beställde en varm macka utan för mycket ost .

Undrade varför det tog så lång tid ! Vi var bara 3 personer i lokalen . ( jag hade bra en halv timma på mig . Väntade 20 minuter . De verkade inte ha speciellt koll på tiden .
Mackan var bränt - ingen vidare intressant . Kaffet var ok men inte mera ! Tänker inte komma tillbaka . Betalade 80 kr för mackan 35 för kaffet !

Datum för besöket: september 2020
Tack 459evaw
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

En trevlig siciliansk café med jättegoda bakverk från Sicilien och trevliga ägare. Uteservering med eftermiddagssol gör att den är populär under helgerna.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack jarirusanen
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Pasta var ok, lagom porsion. Varm macka var bränd.
Men personalen hade ingen koll på beställning och var otrevliga. Ta alltid era kvitto för att hålla koll på vad ni betalade för.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack xenyli
Omdömet skrevs 5 april 2016 från mobil enhet

Enkel inredning men här finns en själ, genom den italienska ägaren och musiken som spelas. Trivsamt och lätt att sitta här o läsa en tidning och fika eller äta.
Testade en varm macka som var rintigt god.
Om man vill slippa superstajlade ställen så är det här rätt

Datum för besöket: april 2016
Tack Mikael K

Resenärer som tittade på Bar Del Sole tittade också på

Besökt Bar Del Sole? Berätta vad du tyckte!