“Bra lunchställe”

Rankad som nr 1 419 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bra lunch med allt som oftast tre rätter att välja på dessutom ingår flera dagar i veckan en efterrätt. Fin uteservering på sommaren. Kan dock bli väldigt mycket folk.

Datum för besöket: februari 2020
Tack christiann86

Omdömet skrevs 24 november 2019

Trevligt ställe med mycket bra mat med smak i och tillbehör samt trevlig personal som tog hand om oss.

Datum för besöket: november 2019
Tack Vandrarens
Omdömet skrevs 16 februari 2019

Rekommenderar starkt att ta sig hit på lördagar. Jätte god brunch och tillmötesgående personal. Extremt stort utbud på buffen. Fräsh lokal och jätte fin inredning. Jag och min flickvänn är jätte nöjda och kommer garanterat att komma tillbaka.

Datum för besöket: februari 2019
Tack KarlPalm
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Efter några års uppehåll kom vi tillbaka till Luma för lunch, nu till smakfullt renoverade lokaler med nya ’Eatery Lumahuset’.
Man plockar själv från det stora härliga salladsbordet och maten serveras över disk, kött, fisk eller vegetariskt. Vissa dagar bjuds det på någon god efterrätt.
Kaffe kan man ta, om man så vill, i den trivsamma närbelägna cafeterian. Trevlig personal och prisvärd lunchmat.

Datum för besöket: december 2018
Tack Owe B
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Överraskande bra och trevlig brunch, tyvärr ej så populär som det borde vara med läge och trevligt mottagande av personalen. Relativt humant pris för det du får för pengarna, tips till alla Sjöstadsbor med omnejd är att besöka Eatery för brunch.

Datum för besöket: september 2018
Tack 965matse

Resenärer som tittade på Luma Restaurang och konferens tittade också på

Besökt Luma Restaurang och konferens? Berätta vad du tyckte!