“Rekommenderas starkt”

Middagsalternativ: Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Rekommenderas starkt
Otroligt god mat allt smakade super & då testade vi olika maträtter från menyn,servicen från personalen va kanon ett ställe man återgår till

Datum för besöket: oktober 2019
Tack iadnil80

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Besökte restaurangen med 3 vänner. Beställde in Tryffel-risotto, tryffel-pasta och Arrabbiata-pastan för att dela på mellan alla fyra. Alla rätterna var smakrika och vällagade, men risotton var lite väl syrlig i smaken. Rekommenderar starkt arrabbiatan!
Vi var supernöjda med servicen och miljön på restaurangen. Kan verkligen rekommendera för parmiddagar eller kompisar!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack JohannaA1322

Vilket härligt ställe. God mat och en upplevelse. Underbar personal. Man ville som smaka lite av allt. Så en avsmakningsmeny är att rekommendera. Rekommenderar varmt denna Restaurang så värt besöket.

Tack ThereseV907

Bland det godaste italienska jag har ätit!
Provade lite olika pastarätter och alla fick 10/10, deras caprese är ett måste.
Personalen är väldigt trevlig och professionell. Rekommenderar starkt!

Tack lanjass

Bordsbokning är ett måste, då det är fullsatt.
På det här stället har personalen koll! Varmt och välkomnande med personlig känsla. De vill att du ska trivas och de vågar visa det!

Provade en rakt igenom fantastiskt god avsmakningsmeny, kallat Un Poco Grande.
Med ett gott rödvin som är deras egna, så blev det smakmässigt väldigt lyckat.
Det här stället är värt ett besök, samt ett återbesök.

Tack Fredrik R

Resenärer som tittade på Un Poco tittade också på

Besökt Un Poco? Berätta vad du tyckte!