“Fantastisk nöjd!”

Rankad som nr 100 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var fem gäster som åt den stora avsmakningsmenyn. Riktigt bra mat och trevlig personal som kunde sitt.
Allt var fantastiskt gott men de tryffelstuvade makaronerna och raviolin tog nog hem priset som de två bästa rätterna.
Bra pris för så mycket mat! Så här i efterhand så kanske den mindre menyn hade räckt för oss men att välja avsmakningsmenyn var kvällens bästa beslut, rekommenderas varmt!!
Hit ska jag gå igen.

Tack 836gabriellan

Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Super god italiensk mat.Trevlig och lyhörd personal som byter maträtter(vi åt stora avsmakningsmeny) i lagom takt och fyller på vin utan att det stör,har full koll på sina gäster.
Toppenbetyg, kan varmt rekommendera, mysig miljö, go mat och vin, vad mer kan man begära.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack JT7374
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god mat och utomordentligt bra service. Miljö, personal och mat var alla i samma nivå. Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Ofverbeck
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

This is a must!!
En service precis såsom service ska vara, vänlig, snabb och osynlig på ett positivt sätt (tomma tallrikar försvann från bordet utan att det märktes)!
Trevlig presentation av de olika rätterna (vi tog lilla avsmakningsmenyn), vackert upplagda och med en ljuvlig smak i varenda tugga. Lilla menyn räcker lååångt om man inte är storätare.
Toppkvalitet och suverän kombo av tillbehören i varje rätt. Såå gott, vi rekommenderar ett besök med största värme.

Tack Michaela K
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

En fantastisk god och vällagad middag för alla i sällskapet, toppenservice även fast det var fullt med gäster inne och ute! Glad och trevlig personal.

Tack assa1998

Resenärer som tittade på Un Poco tittade också på

Besökt Un Poco? Berätta vad du tyckte!