Tripadvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

“Aldrig missnöjd. En klar favorit!”
Omdöme om Folkunga Sushi

Folkunga Sushi
Rankad som nr 1 441 av 3 865 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Beskrivning: Hej och välkomna till Folkunga sushi restaurang. Med 10 års erfarenhet serverar vi både kalla och varma japanska rätter av kvalitet. Förutom färska sushi och sashimi serveras hela dagen miso soppa och japanskt grönt te (inkluderade). Folkunga sushi bar öppnar varje dag och vi hoppas på att få välkomna er alla! If You Love Sushi Then You’ll Love Us.
Omdömet skrevs 11 oktober 2015

Vi har ätit så många gånger på detta Sushi ställe så vi kan med gott samvete rekommendera Folkunga Sushi. Alltid fräscht och mycket stora bitar.Vi har aldrig blivit missnöjda. Det är inget 'fancy' Sushi ställe där varje Sushibit är ett konstverk utan vanlig Sushi med en liten touch. Alltid bra råvaror! Dom har några special rätter som sitter uppe på disken med bilder, Folkunga roll är en favorit.Yakinikun är riktigt bra och är en av barnens favorit. Mycket Prisvärt både för att det är gott men också för de stora bitarna.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Anna S

Omdömet skrevs 25 juli 2015

Der finns några sittplatser men mest är det hämtmat som gäller.
Nivån är alltid ok, aldrig dåligt. Föredrar varma rätter, typ Sukiyaki och den smakar alltid ok, som sagt.

Datum för besöket: juli 2015
Tack P E
Omdömet skrevs 20 juli 2015

Haa vilken fullträff, satt i bussen på folkungag och googlade upp detta ställe.
Trvevlig o glad personal gjorde att man kände sig välkommen och vi best en xl låda med 20 bitar som var det vackraste jag skådat i sushiväg, verkligen gjord med känsla och himmelskt gott allting.
Enda missen var att när vi dukade upp i Vita Bergen så saknades soya...men en snabb språngmars så.
Hit kommer vi tillbaka snarast.

Datum för besöket: juli 2015
Tack osseboy6401
Omdömet skrevs 31 maj 2015

Skulle till Meolina men hamnade på detta lilla trevliga ställe.
Fantastiskt goda Folkunga sushi rullar.Helt sjukt goda!!!
Trevlig och glad personal och jag bjöds på extra laxsallad som förrätt.

Rekommenderas !!

Datum för besöket: mars 2015
Tack MarieSthlm2014
Omdömet skrevs 3 februari 2015

Slank in här för en take away sushi och köpte med 2 helt olika sushi som var båda väldigt bra.
Jättetrevlig service med " hej och välkommen" och erbjudande om att ta te eller vatten under väntan.
Hörde flera komma in och beställa bambimbap så dte ska jag sätta mig dör och prova nästa gång.
Gav mersmak!

Datum för besöket: februari 2015
    • Atmosfär
Tack Sanna P

Resenärer som tittade på Folkunga Sushi tittade också på

Besökt Folkunga Sushi? Berätta vad du tyckte!