Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com148 US$
Travelocity148 US$
CheapTickets148 US$
Omdömet skrevs 5 november 2020 från mobil enhet

Har bott många gånger på Sheraton men tror det nu är dags att välja andra hotell. Trots ett ”covid-pris” på rummet kändes det inte prisvärt.
Jag fick ett rum så långt bort från hissarna det bara gick trots att hotellet var nästan tomt. Bastun var avstängd. Frukosten var kraftigt reducerad i utbud och service. För omelett fick man nu betala extra, det brukar normalt ingå.
Debiterades extra för TV som inte använts. Parkeringsavgiften är numera skyhöga 550 kr/natt. Minibar saknas. Men bekväma sängar, det är ännu Sheratons styrka.

Datum för vistelsen: november 2020
Restyp: Reste ensam
Tack fredrik930
Omdömet skrevs 3 november 2020 från mobil enhet

Hotellet är ett förstklassig hotell med ett perfekt läge, men i dessa tider är det inte ok att packa in folk som det var på frukosten. Påtalade detta i receptionen som genast skulle se över problemet. Efter att vi tagit upp frukost på rummet nästa dag, gick vi förbi och såg att det var samma visa igen. SKÄRPNING SHERATON. Detta hotell är inte coronasäkert.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack Anders G
Omdömet skrevs 25 oktober 2020

Superbra hotel och stort härligt rum! Fantastisk utsikt från rummet över riddarfjärden. Allt på hotellet kändes tryggt och säkert i dessa coronatider. Snabb och bra service över lag. Smidigt med parkeringsplatser under hotellet.

Tack magnusp593
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Bokade rum för en långweekend. Checkade in sent på kvällen och blev uppgraderade till ett hörnrum på ca 65 kvadratmeter. Det vi missade var att beställa städning, men vi klarade oss ändå. Nackdelen med hotellets yttre rum är att det just nu är massiva vägarbeten utanför som är väldigt störande och de håller på mycket och länge. Annars finns inget större att klaga på. Lite trist frukost, kanske på grund av Corona, men jag vill nog ha lite mer att välja på när det gäller frukt, yoghurt, juice och bröd.

1  Tack Frun_p_haga
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Vi bodde i rum 505,stora sängar jättesköna,vi saknade på rummet toaborste,skohorn skedar till kaffebrickan.Dessutom var det rödmögel i duschen.
Jag tycker att hotellet sätter upp skjutdörrar till duschen allt vatten kommer utanför till trädörren blir förstörd.Det blir superhalt på golvet och det finns ingen duschskrapa. Och sen ta bort book of mormons.De flesta hotellen i Sverige har inte ens Bibeln kvar.Frukost var helt ok i corona tider.

Tack 584susannak