Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com189 US$
Orbitz.com189 US$
eDreams179 US$
Travelocity189 US$
CheapTickets189 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Detta gamla hus med sin historia är välbevarat, och har en familjär och personlig känsla! Vi fick fin service och kände oss välkomna från första stund! Det gäller att leta parkering om man har tagit sig dit med bil!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack eopebiyi
Omdömet skrevs 9 april 2021 från mobil enhet

Vi är så nöjda. Mysiga och pittoreska rum med gedigen historia, mycket trevlig personal, hembakt välkomstfika, god stor frukost och stor flexibilitet vid utcheckning om ej fullbokat. Rekommenderar verkligen detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack familydp
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Charmigt, gammalt, men fint moderniserat
Ett i grunden gammalt hus charmigt moderniserat. Bra läge i gamla stan. Ingen hiss. Trånga korridorer och sluttande golv. Personligt och trevligt bemötande vid enkel frukostbuffe.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack u176
Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Jag rekommenderar varmt detta hotell. Att få bo i så mycket historia runt om sig var verkligen fantastiskt. Mycket trevlig personal.
God frukost, sköna sängar och rent.
Jag tog bara en natt på detta hotell då jag passerat det så många gånger då jag varit i stan. Så nu tog jag en natt för mig själv och bara njöt av allt som hotell och Gamla Stan hade att erbjuda.

Datum för vistelsen: mars 2021
Restyp: Reste ensam
1  Tack 908annacarins
Omdömet skrevs 20 januari 2021

Härliga rum och mycket trevlig personal. Läget mitt i hjärtat av gamla stan. Allt andas verkligen historia. Rekommenderar detta för en mysig vistelse på tu man hand. Fiket nere är också värt ett besök och frukosten utmärkt

Datum för vistelsen: januari 2021
1  Tack PerS818