Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com179 US$
Orbitz.com179 US$
eDreams173 US$
Travelocity179 US$
Priceline190 US$
Omdömet skrevs 9 april 2021 från mobil enhet

Vi är så nöjda. Mysiga och pittoreska rum med gedigen historia, mycket trevlig personal, hembakt välkomstfika, god stor frukost och stor flexibilitet vid utcheckning om ej fullbokat. Rekommenderar verkligen detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack familydp
Omdömet skrevs 31 mars 2021

Charmigt, gammalt, men fint moderniserat
Ett i grunden gammalt hus charmigt moderniserat. Bra läge i gamla stan. Ingen hiss. Trånga korridorer och sluttande golv. Personligt och trevligt bemötande vid enkel frukostbuffe.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack u176
Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Jag rekommenderar varmt detta hotell. Att få bo i så mycket historia runt om sig var verkligen fantastiskt. Mycket trevlig personal.
God frukost, sköna sängar och rent.
Jag tog bara en natt på detta hotell då jag passerat det så många gånger då jag varit i stan. Så nu tog jag en natt för mig själv och bara njöt av allt som hotell och Gamla Stan hade att erbjuda.

Datum för vistelsen: mars 2021
Restyp: Reste ensam
Tack 908annacarins
Omdömet skrevs 20 januari 2021

Härliga rum och mycket trevlig personal. Läget mitt i hjärtat av gamla stan. Allt andas verkligen historia. Rekommenderar detta för en mysig vistelse på tu man hand. Fiket nere är också värt ett besök och frukosten utmärkt

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack PerS818
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Bodde i ett av de vackraste rummen med kakelugn. Gustavianska möbler sätter prägel på atmosfären. Bra service med trevligt bemötande. Ligger i underbara historiska gamla stan i en liten gränd. Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack Katarina M