Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Jag rekommenderar varmt detta hotell. Att få bo i så mycket historia runt om sig var verkligen fantastiskt. Mycket trevlig personal.
God frukost, sköna sängar och rent.
Jag tog bara en natt på detta hotell då jag passerat det så många gånger då jag varit i stan. Så nu tog jag en natt för mig själv och bara njöt av allt som hotell och Gamla Stan hade att erbjuda.

Datum för vistelsen: mars 2021
Restyp: Reste ensam
2  Tack 908annacarins
Omdömet skrevs 20 januari 2021

Härliga rum och mycket trevlig personal. Läget mitt i hjärtat av gamla stan. Allt andas verkligen historia. Rekommenderar detta för en mysig vistelse på tu man hand. Fiket nere är också värt ett besök och frukosten utmärkt

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack PerS818
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Bodde i ett av de vackraste rummen med kakelugn. Gustavianska möbler sätter prägel på atmosfären. Bra service med trevligt bemötande. Ligger i underbara historiska gamla stan i en liten gränd. Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack Katarina M
Omdömet skrevs 1 januari 2021

Detta är ett litet mysigt hotell mitt i Gamla Stan
Allt är noggrant renoverat utan att ha tagit bort husets gamla karaktär. Vårt rum hade sneda väggar och dörrkarmar. Vilket gav känsla av att gå i nedförsbacke på vissa ställen i rummet
Rummet var stort och luftigt med bra lagom mjuka sängar Flera fönster åt två håll
Man kunde höra kyrkklockorna när natten lagt sig vilket ingav en spöklik känsla och en påminnelse om att man sov över i Gamla Stan frukosten serverades i caféet längst ner lagom stort för Max 10-15 gäster Vanlig svensk frukost serverades, inga konstigheter. Enkelt -lyxigt - mysigt Vi rekommenderar starkt detta gemytliga Hotel

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack pfranz999399
Omdömet skrevs 1 november 2020

I gamla stans gränder finner man detta lilla hotell med anor som går 400 år tillbaks i tiden. Smala trappor, sneda golv men fullt av charm och personlighet. God frukost och trevlig personal. Hit åker vi gärna igen.

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack patricbell2n