Detta är ett litet mysigt hotell mitt i Gamla Stan
Allt är noggrant renoverat utan att ha tagit bort husets gamla karaktär. Vårt rum hade sneda väggar och dörrkarmar. Vilket gav känsla av att gå i nedförsbacke på vissa ställen i rummet
Rummet var stort och luftigt med bra lagom mjuka sängar Flera fönster åt två håll
Man kunde höra kyrkklockorna när natten lagt sig vilket ingav en spöklik känsla och en påminnelse om att man sov över i Gamla Stan frukosten serverades i caféet längst ner lagom stort för Max 10-15 gäster Vanlig svensk frukost serverades, inga konstigheter. Enkelt -lyxigt - mysigt Vi rekommenderar starkt detta gemytliga Hotel

Datum för vistelsen: december 2020
Tack pfranz999399
Omdömet skrevs 1 november 2020

I gamla stans gränder finner man detta lilla hotell med anor som går 400 år tillbaks i tiden. Smala trappor, sneda golv men fullt av charm och personlighet. God frukost och trevlig personal. Hit åker vi gärna igen.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack patricbell2n
Omdömet skrevs 20 oktober 2020

Läget är helt perfekt. Rakt ut mitt i gamla stan. Väldigt trevlig personal (Veronica) hade vi glädjen att få prata med både i telefon och på plats. Sängarna var väldigt sköna Missade tyvärr frukosten för vi försov oss...
Vi kommer att åka dit igen.

Tack EvaAitman
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Ett charmigt och gammalt hotell mitt i gammal stan.gav oss många saker att prata om när vi jämförde våra rum.
Huset är väldigt snett och vint men fantastiska rum i modern still.
Läget är kanon om man vill utforska Stockholm både med shopping och kulturellt.
Vi var nöjda med frukosten som var lagom stor

Tack DennisJ1183
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Är en van resenär och kan därmed ha höga krav. Jag har aldrig känt mig så nöjd efter en hotellvistelse! Mysfaktorn är skyhög, och maken till vänligare personal har jag inte stött på. Skippa trista hotellkedjor och välj denna vackra pärla i Gamla Stan. Kommer tillbaka, och då kommer jag nog att boka en hel vecka.

Restyp: Reste ensam
Tack Nilsbirger1