Omdömet skrevs 20 oktober 2020

Läget är helt perfekt. Rakt ut mitt i gamla stan. Väldigt trevlig personal (Veronica) hade vi glädjen att få prata med både i telefon och på plats. Sängarna var väldigt sköna Missade tyvärr frukosten för vi försov oss...
Vi kommer att åka dit igen.

Tack EvaAitman
Omdömet skrevs 14 oktober 2020

Ett charmigt och gammalt hotell mitt i gammal stan.gav oss många saker att prata om när vi jämförde våra rum.
Huset är väldigt snett och vint men fantastiska rum i modern still.
Läget är kanon om man vill utforska Stockholm både med shopping och kulturellt.
Vi var nöjda med frukosten som var lagom stor

Tack DennisJ1183
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Är en van resenär och kan därmed ha höga krav. Jag har aldrig känt mig så nöjd efter en hotellvistelse! Mysfaktorn är skyhög, och maken till vänligare personal har jag inte stött på. Skippa trista hotellkedjor och välj denna vackra pärla i Gamla Stan. Kommer tillbaka, och då kommer jag nog att boka en hel vecka.

Restyp: Reste ensam
Tack Nilsbirger1
Omdömet skrevs 1 oktober 2020

Helt suveränt boende mitt i Gamla stan. Fin miljö, mycket bra frukost och jättetrevlig personal. Och det är häftigt att bo i den historiska miljön. Jag bor gärna här även nästa gång jag är i Stockholm. / Henrik

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack holsso941173
Omdömet skrevs 13 september 2020

Ett genuint trevligt och pittoreskt hotel med bevarad känsla av gamla stan. Rummet var luftigt och rent med en smakfull inredning. Personalen hade ett varmt och inbjudande bemötande vilket gav en familjär upplevelse. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack acarls136473