Är en van resenär och kan därmed ha höga krav. Jag har aldrig känt mig så nöjd efter en hotellvistelse! Mysfaktorn är skyhög, och maken till vänligare personal har jag inte stött på. Skippa trista hotellkedjor och välj denna vackra pärla i Gamla Stan. Kommer tillbaka, och då kommer jag nog att boka en hel vecka.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste ensam
Tack Nilsbirger1

Helt suveränt boende mitt i Gamla stan. Fin miljö, mycket bra frukost och jättetrevlig personal. Och det är häftigt att bo i den historiska miljön. Jag bor gärna här även nästa gång jag är i Stockholm. / Henrik

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack holsso941173
Omdömet skrevs 13 september 2020

Ett genuint trevligt och pittoreskt hotel med bevarad känsla av gamla stan. Rummet var luftigt och rent med en smakfull inredning. Personalen hade ett varmt och inbjudande bemötande vilket gav en familjär upplevelse. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack acarls136473
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Vi hade några underbara dagar i hotellet. Bra upplevelse, bra service, vänlig personal, allt rent och fräscht. Frukost är bra och läge är utmärkt. Vi hade trevliga promenader många gånger in till staden, som kunde erbjuda många trevliga restauranger med mycket rimliga priser samt bra shopping.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack sradov116210
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

En jättefin upplevelse! Vackert, spännande byggnad, underbart rum med lutande golv, branta trappor, bjälkar i taket. Hela vistelsen väckte fantasin; vad hände i detta hus för 300 år sen? 200 år sen? 100 år sen? Vi slapp spöken men fick istället ett finfint bemötande av mycket trevlig personal. Tack för gott kaffe och museitips!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack kbillb166359