En jättefin upplevelse! Vackert, spännande byggnad, underbart rum med lutande golv, branta trappor, bjälkar i taket. Hela vistelsen väckte fantasin; vad hände i detta hus för 300 år sen? 200 år sen? 100 år sen? Vi slapp spöken men fick istället ett finfint bemötande av mycket trevlig personal. Tack för gott kaffe och museitips!

Tack kbillb166359

Ett mycket annorlunda hotell med smala trappor och ingen hiss i ett hus som är 415 år och underbart charmigt. Men, det passar de som söker det speciella. Inte så barnvänligt med små barn, med tanke på trapporna. Helt OK frukost. Läget mitt i gamla stan är unikt. Man måste inse att det är ett gammalt hus, med allt vad med medför. Något varma rum, men avhjälptes med fläkt. Personalen (ägarna) fantastiskt trevliga och serviceinriktade. Återvänder gärna.

Tack p_ls298
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Vår vistelse på hotellet var utmärkt från incheckning till utcheckning! Ett hjärtligt välkomnande av personal med förstklassig service. Avslappnad och extremt vänlig personal. Hela hotellet andas historisk byggnad. Härligt rum och en fantastisk frukost! Vi kommer definitivt återvända.

Tack haraldlofgren
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Med ett perfekt läge och utomordentlig service ger jag gärna detta hotell 5 stjärnor. Personalen var väldigt omtänksam med att vi var 5 personer så vi fick ett eget utrymme vid frukost till exempel. Som sagt jättemysigt och perfekt.

Tack nordemo72
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Snabba svar på mail och telefon.
Fixade glutenfritt. Bra sängar och dusch/toa.
Rent och ordning.
Mysigt och perfekt beläget i Gamla stan.
Brant smal trappa om du bor längst upp.
Tyst och lugnt.
Kommer gärna tillbaka.