Ett mycket annorlunda hotell med smala trappor och ingen hiss i ett hus som är 415 år och underbart charmigt. Men, det passar de som söker det speciella. Inte så barnvänligt med små barn, med tanke på trapporna. Helt OK frukost. Läget mitt i gamla stan är unikt. Man måste inse att det är ett gammalt hus, med allt vad med medför. Något varma rum, men avhjälptes med fläkt. Personalen (ägarna) fantastiskt trevliga och serviceinriktade. Återvänder gärna.

Tack p_ls298
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Vår vistelse på hotellet var utmärkt från incheckning till utcheckning! Ett hjärtligt välkomnande av personal med förstklassig service. Avslappnad och extremt vänlig personal. Hela hotellet andas historisk byggnad. Härligt rum och en fantastisk frukost! Vi kommer definitivt återvända.

Tack haraldlofgren
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Med ett perfekt läge och utomordentlig service ger jag gärna detta hotell 5 stjärnor. Personalen var väldigt omtänksam med att vi var 5 personer så vi fick ett eget utrymme vid frukost till exempel. Som sagt jättemysigt och perfekt.

Tack nordemo72
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Snabba svar på mail och telefon.
Fixade glutenfritt. Bra sängar och dusch/toa.
Rent och ordning.
Mysigt och perfekt beläget i Gamla stan.
Brant smal trappa om du bor längst upp.
Tyst och lugnt.
Kommer gärna tillbaka.
//HPD

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 345hpd
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Huset är byggt i början av 1600-talet vilket ger en fantastisk atmosfär. Vi välkomnades av en mycket trevlig värdinna/receptionist mm som tog hand om oss på bästa sätt under vistelsen. Rummet var stort och vackert inrett i historisk stil. Mycket fräscht badrum och en liten köksdel med minibar, glas, tallrikar, vattenkokare och vatten.
Frukosten var väl tilltagen och serverades med fantastiskt kaffe (eller te), juice, smoothie, varma frallor och croissanter samt goda pålägg.
Som sagt var service och bemötande mycket bra - hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 865matsj