Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Med ett perfekt läge och utomordentlig service ger jag gärna detta hotell 5 stjärnor. Personalen var väldigt omtänksam med att vi var 5 personer så vi fick ett eget utrymme vid frukost till exempel. Som sagt jättemysigt och perfekt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack nordemo72
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Snabba svar på mail och telefon.
Fixade glutenfritt. Bra sängar och dusch/toa.
Rent och ordning.
Mysigt och perfekt beläget i Gamla stan.
Brant smal trappa om du bor längst upp.
Tyst och lugnt.
Kommer gärna tillbaka.
//HPD

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 345hpd
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Huset är byggt i början av 1600-talet vilket ger en fantastisk atmosfär. Vi välkomnades av en mycket trevlig värdinna/receptionist mm som tog hand om oss på bästa sätt under vistelsen. Rummet var stort och vackert inrett i historisk stil. Mycket fräscht badrum och en liten köksdel med minibar, glas, tallrikar, vattenkokare och vatten.
Frukosten var väl tilltagen och serverades med fantastiskt kaffe (eller te), juice, smoothie, varma frallor och croissanter samt goda pålägg.
Som sagt var service och bemötande mycket bra - hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 865matsj
Omdömet skrevs 16 juni 2020

Gynna dessa få hotel som är så här pass charmiga och med så god kvalité.Otroligt bekvämt och ändå mer tidsenligt.Kände mig så välkommen och mysig.Otroligt vackert, inget komplicerat.Hit vill jag igen!

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste ensam
Tack matildaingridtor2020
Omdömet skrevs 8 februari 2020

Lugnt beläget mitt i Gamla stan. Väldigt mysigt, vi sov mycket gott. Man känner historiens vingslag i detta hus. Okomplicerad och trevligt bemötande. Man känner att detta Hotel är familjeägt. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet