Tripadvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg

En underbar oas att komma till. Trots att det ligger mitt i en gränd i gamla stan omges man av ett lugn och en avkopplande miljö. Sköna sängar och rymliga rum.
Om man ska klaga på något så hade gärna frukosten fått innhålla även alternativ för allergiker typ glutenfritt bröd, laktosfri mjölk och yoghurt mm.
Rekommenderar hotellet stort om man vill komma ifrån de stora hotellkedjorna och bara koppla av.

Rumstips: Alla rum på hotellet är lika härliga men vill man ha rymlighet utöver det vanliga rekommenderar jag att man väljer; Dubbelrum superior
Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack pkrist547627

Trevlig personal, lagom frukost buffé i det lilla cafét som vi inte behövde stressa till. Skönt slippa stor hotell komplex.Mysfaktor hög med knarrande golv och utsikt över takåsarna.
Rent snyggt och ombonat. Sov gott.

Rumstips: Hyrde sviten Nr7 högst upp var väl värt alla trapporna upp.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack msiver135604
Omdömet skrevs 27 december 2019

Spännande och annorlunda hotell. Den gamla stilen var väldigt omsorgsfullt bevarad.
Väldigt trevlig och personlig personal. Frukosten god och personlig.
Med rummet högst upp var det lite väl trångt i trappan upp.

Rumstips: Välj rum på första eller andra våningen.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack kalen35
Omdömet skrevs 2 december 2019

Charmigt mysigt personligt hotell i härliga kvarter i Gamla Stan.
Rummet på första våningen var fint och mysigt vi var mkt nöjda.Likaså med god frukost i den lilla fina Kafe delen.Mkt trevlig personal.Hit bor vi gärna igen en "pärla"!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack sjakob517413
Omdömet skrevs 27 november 2019

En riktig pärla mitt i Gamla Stan. Mysiga rum, trevlig atmosfär och fanastisk personal. Frukost är genuint trevlig som vi har avnjutit ibland trots att vi inte varit boende på hotellet. Vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack sabineschulz