Tripadvisor
Publicera
Inkorg

Trevlig personal, lagom frukost buffé i det lilla cafét som vi inte behövde stressa till. Skönt slippa stor hotell komplex.Mysfaktor hög med knarrande golv och utsikt över takåsarna.
Rent snyggt och ombonat. Sov gott.

Rumstips: Hyrde sviten Nr7 högst upp var väl värt alla trapporna upp.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack msiver135604
Omdömet skrevs 27 december 2019

Spännande och annorlunda hotell. Den gamla stilen var väldigt omsorgsfullt bevarad.
Väldigt trevlig och personlig personal. Frukosten god och personlig.
Med rummet högst upp var det lite väl trångt i trappan upp.

Rumstips: Välj rum på första eller andra våningen.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack kalen35
Omdömet skrevs 2 december 2019

Charmigt mysigt personligt hotell i härliga kvarter i Gamla Stan.
Rummet på första våningen var fint och mysigt vi var mkt nöjda.Likaså med god frukost i den lilla fina Kafe delen.Mkt trevlig personal.Hit bor vi gärna igen en "pärla"!

Tack sjakob517413
Omdömet skrevs 27 november 2019

En riktig pärla mitt i Gamla Stan. Mysiga rum, trevlig atmosfär och fanastisk personal. Frukost är genuint trevlig som vi har avnjutit ibland trots att vi inte varit boende på hotellet. Vi kommer tillbaka.

Tack sabineschulz
Omdömet skrevs 25 november 2019

Jättemysigt hotell mitt i gamla stan. Perfekt för att strosa runt och utforska de älsta delarna av Stockholm. Lite snett å vint som man kan begära av en byggnad från 1600 talet men helt underbart med dess historia.

Rumstips: Är det problem att gå i trappor ska man inte välja ett rum längst upp.
Tack sschon236000