TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 2 december 2019

Charmigt mysigt personligt hotell i härliga kvarter i Gamla Stan.
Rummet på första våningen var fint och mysigt vi var mkt nöjda.Likaså med god frukost i den lilla fina Kafe delen.Mkt trevlig personal.Hit bor vi gärna igen en "pärla"!

Tack sjakob517413
Omdömet skrevs 27 november 2019

En riktig pärla mitt i Gamla Stan. Mysiga rum, trevlig atmosfär och fanastisk personal. Frukost är genuint trevlig som vi har avnjutit ibland trots att vi inte varit boende på hotellet. Vi kommer tillbaka.

Tack sabineschulz
Omdömet skrevs 25 november 2019

Jättemysigt hotell mitt i gamla stan. Perfekt för att strosa runt och utforska de älsta delarna av Stockholm. Lite snett å vint som man kan begära av en byggnad från 1600 talet men helt underbart med dess historia.

Rumstips: Är det problem att gå i trappor ska man inte välja ett rum längst upp.
Tack sschon236000
Omdömet skrevs 4 november 2019

Mysigt minihotell mitt i Gamla stan med litet kafé i bottenvåningen.
Fräscht, känns nyrenoverat och mycket sköna sängar.
Frukosten innehåller i det mesta trots det lilla utrymmet i kafeet.
Trevlig personal som är mån om gästerna.
Tänk på att det är ganska branta trappor upp till rummen och det finns såklart ingen hiss.

Rumstips: Det finns endast 2 rum per våning. Jag tror alla rum är trevliga och mycket fräscha.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Maldor-X
Omdömet skrevs 19 oktober 2019

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Mysigt med den lilla frukost serveringen som bjöd på allt man kan önska sig till frukost. Även trevligt att man kunde ta en kopp kaffe och kaka på kvällen som ingick.

Rumstips: Bodde i rum 7 längst upp. Många trappor men det var det värt! Stort vardagsrum med soffgrupp, köksdelen med bord och jättefint sovrum.
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 19BOJO59