TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Jättemysigt hotell mitt i gamla stan. Perfekt för att strosa runt och utforska de älsta delarna av Stockholm. Lite snett å vint som man kan begära av en byggnad från 1600 talet men helt underbart med dess historia.

Rumstips: Är det problem att gå i trappor ska man inte välja ett rum längst upp.
Datum för vistelsen: november 2019
Tack sschon236000

Mysigt minihotell mitt i Gamla stan med litet kafé i bottenvåningen.
Fräscht, känns nyrenoverat och mycket sköna sängar.
Frukosten innehåller i det mesta trots det lilla utrymmet i kafeet.
Trevlig personal som är mån om gästerna.
Tänk på att det är ganska branta trappor upp till rummen och det finns såklart ingen hiss.

Rumstips: Det finns endast 2 rum per våning. Jag tror alla rum är trevliga och mycket fräscha.
Tack Maldor-X
Omdömet skrevs 19 oktober 2019

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Mysigt med den lilla frukost serveringen som bjöd på allt man kan önska sig till frukost. Även trevligt att man kunde ta en kopp kaffe och kaka på kvällen som ingick.

Rumstips: Bodde i rum 7 längst upp. Många trappor men det var det värt! Stort vardagsrum med soffgrupp, köksdelen med bord och jättefint sovrum.
Tack 19BOJO59
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Väldigt trevligt hotell i ett coolt 1600-tals hus. Fin frukost, bra personal, charmigt läge, nära centralstationen, tar ca 10 minuter att promenera, utmärkta rum. Hit kommer jag åka igen, så fort jag får tillfälle.

Tack Tommy A
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Ett charmerande boende i en historisk byggnad,Trevlig personal.Lite jobbiga trappor upp till dom översta våningarna.Lite oljud från barer och krogar ,närliggande.Liten god frukost som serverades i cafe delen.

Tack pweste538862