TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Mysigt med den lilla frukost serveringen som bjöd på allt man kan önska sig till frukost. Även trevligt att man kunde ta en kopp kaffe och kaka på kvällen som ingick.

Rumstips: Bodde i rum 7 längst upp. Många trappor men det var det värt! Stort vardagsrum med soffgrupp, köksdelen med bord och jättefint sovrum.
Tack 19BOJO59
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Väldigt trevligt hotell i ett coolt 1600-tals hus. Fin frukost, bra personal, charmigt läge, nära centralstationen, tar ca 10 minuter att promenera, utmärkta rum. Hit kommer jag åka igen, så fort jag får tillfälle.

Tack Tommy A
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Ett charmerande boende i en historisk byggnad,Trevlig personal.Lite jobbiga trappor upp till dom översta våningarna.Lite oljud från barer och krogar ,närliggande.Liten god frukost som serverades i cafe delen.

Tack pweste538862
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Mycket trevlig personal, tillmötesgående och tog reda på allt det vi ville veta. Annorlunda hotell men helt suveränt. Frukost helt ok. Perfekt läge till kommunikationer, sevärdheter. Kommer definitivt att återvända och rekommendera detta hotell till vänner och bekanta

Rumstips: Tänk på att det inte finns hiss om man har svårt att gå i trappor
Tack amatts762875
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Vackra välinredda rum med pentry och mycket sköna sängar. litet badrum där det är lite krånglig att duscha. Frukosten var lite snålt tilltagen för rumspriset, god men flera saker var slut. Trevlig personal och läget på hotellet är fantastiskt, mitt i gamla Stan

Rumstips: Välj första våningen så behöver man inte gå så långt i trappan
Restyp: Reste i arbetet
Tack eellst624382