TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Ett charmerande boende i en historisk byggnad,Trevlig personal.Lite jobbiga trappor upp till dom översta våningarna.Lite oljud från barer och krogar ,närliggande.Liten god frukost som serverades i cafe delen.

Tack pweste538862
Omdömet skrevs 8 oktober 2019

Mycket trevlig personal, tillmötesgående och tog reda på allt det vi ville veta. Annorlunda hotell men helt suveränt. Frukost helt ok. Perfekt läge till kommunikationer, sevärdheter. Kommer definitivt att återvända och rekommendera detta hotell till vänner och bekanta

Rumstips: Tänk på att det inte finns hiss om man har svårt att gå i trappor
Tack amatts762875
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Vackra välinredda rum med pentry och mycket sköna sängar. litet badrum där det är lite krånglig att duscha. Frukosten var lite snålt tilltagen för rumspriset, god men flera saker var slut. Trevlig personal och läget på hotellet är fantastiskt, mitt i gamla Stan

Rumstips: Välj första våningen så behöver man inte gå så långt i trappan
Restyp: Reste i arbetet
Tack eellst624382
Omdömet skrevs 14 september 2019

Ett mycket trevligt och charmigt hotell i ett hus från 1600-talet. Hotellet har bara 7 rum och är mycket lugnt och mysigt. Bra läge i Gamla stan men samtidigt lugnt och tyst. Bra frukost som serveras i hotellets fina café. Trevlig personal. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack JohanJ230
Omdömet skrevs 4 september 2019

Underbart charmigt hotel. Bodde i sviten högst upp i huset. Lyxigt med två stora rum och fräscht badrum. Kylskåp, vattenkokare, kaffe o te m.m. Bra läge i gamla stan.
Mycket bra bemötande av personalen! God frukost med müsli o youghert. Olika pålägg, kokta ägg, frukt, bakverk, juicer, kaffe o te.
Man ska vara medveten om att det är ganska smala trappor utan hiss.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Resarosa