Omdömet skrevs 6 mars 2019

Mycket charmigt och mysigt hotell i gammal byggnad. Litet och familjärt. Lugnt läge. Fantastiskt omtänksam personal som fångade upp våra önskemål innan vi ens hade uttryckt dem. Frukosten var utsökt - allt vi önskade fanns. Rekommenderar verkligen detta hotell om man vill ha en hotellupplevelse som skiljer sig från den vanliga.

Rumstips: Det finns ingen hiss. Har du trötta ben kan det vara klokt att inte bo högst upp. Bagaget bärs till rummet av personalen.
Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Voyage67309618064
SvenVintappare, Hotelldirektör på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2019

Hej.

Vad roligt att ni trivdes och att ni uppskattade vår duktiga personal! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Hälsningar,

Omdömet skrevs 4 februari 2019

Eftersom vi älskar gammaldags charm så letade vi specifikt efter sådana hotell, och detta är mitt i prick. Branta trappor och lutande golv - vi älskar sådant! Vi hade ett hörnrum med flera fönster, så det var ljust och trevligt. Sköna sängar och helt OK frukost.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack snookieswede
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019

Käre Gäst,

Tack snälla för de fina orden, de betyder mycket för oss! Varmt välkomna tillbaka!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 30 januari 2019

Charmigt och hemtrevligt. Bra centralt läge. Ett riktigt boutique-hotell utan att gå till överdrift. Tänk inte Hilton men kom ihåg att du besöker gamla stan och bor i ett 1600-tals hus. Din övernattning blir en del av upplevelsen.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Cruiser57824321069
Omdömet skrevs 8 januari 2019

Mycket trevligt hotell! Charmigt och personligt. Jättetrevligt bemötande av personalen, rent och fint på rummet. Brant trappa, ingen hiss så kanske inget ställe för små barn. Kommer definitivt återkomma!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Sunshine53685520454
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2019

Käre Helena & Helena,

Vi tackar hjärtligt för de fina orden och är väldigt glada att ni trivdes så bra hos oss! Vi ser fram emot nästa besök!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 25 december 2018

Mycket trevligt och gulligt hotell. Ett stenkast från stortorgets julmarknad. Perfekt julstämning. Personalen var trevlig och frukosten bra. Mer än en hotellvistelse. En upplevelse att bo i ett så gammalt hus.

Rumstips: Det är trånga och branta trappor så lämpar sig inte för den som har svårt att gå
Datum för vistelsen: december 2018
Tack Odyssey28231540321

Bäste gäst,

Tack snälla för de fina orden, det värmer! Varmt välkommna tillbaka!

Med vänliga hälsningar,