Omdömet skrevs 30 januari 2019

Charmigt och hemtrevligt. Bra centralt läge. Ett riktigt boutique-hotell utan att gå till överdrift. Tänk inte Hilton men kom ihåg att du besöker gamla stan och bor i ett 1600-tals hus. Din övernattning blir en del av upplevelsen.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Cruiser57824321069
Omdömet skrevs 8 januari 2019

Mycket trevligt hotell! Charmigt och personligt. Jättetrevligt bemötande av personalen, rent och fint på rummet. Brant trappa, ingen hiss så kanske inget ställe för små barn. Kommer definitivt återkomma!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Sunshine53685520454
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2019

Käre Helena & Helena,

Vi tackar hjärtligt för de fina orden och är väldigt glada att ni trivdes så bra hos oss! Vi ser fram emot nästa besök!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 25 december 2018

Mycket trevligt och gulligt hotell. Ett stenkast från stortorgets julmarknad. Perfekt julstämning. Personalen var trevlig och frukosten bra. Mer än en hotellvistelse. En upplevelse att bo i ett så gammalt hus.

Rumstips: Det är trånga och branta trappor så lämpar sig inte för den som har svårt att gå
Datum för vistelsen: december 2018
Tack Odyssey28231540321

Bäste gäst,

Tack snälla för de fina orden, det värmer! Varmt välkommna tillbaka!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 5 november 2018

Har bott på Sven Vintappare under mina senaste två tjänsteresor till Stockholm och är så glad att ha hittat denna lilla pärla mitt i Gamla Stan. Otroligt mysiga och charmiga rum, trevlig och hjälpsam personal med ett personligt bemötande. Känns redan lite som ett andra hem, och kommer vara mitt förstahandsalternativ även kommande tjänsteresor.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Curiosity37997637558
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Käre gäst,

Tack för de fina orden, det värmer! Vi ser fram emot din nästa vistelse hos oss!

Hälsningar,

Omdömet skrevs 14 oktober 2018

Skön känsla... historia i väggarna, varm, vänskaplig och välkomnande personal. Minus för frukosten som saknade nybakat bröd och minus för oväsendet från byggandet strax utanför fönstret, strax efter sex... på morgonen!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack parbokelund