Omdömet skrevs 8 januari 2019

Mycket trevligt hotell! Charmigt och personligt. Jättetrevligt bemötande av personalen, rent och fint på rummet. Brant trappa, ingen hiss så kanske inget ställe för små barn. Kommer definitivt återkomma!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Sunshine53685520454
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2019

Käre Helena & Helena,

Vi tackar hjärtligt för de fina orden och är väldigt glada att ni trivdes så bra hos oss! Vi ser fram emot nästa besök!

Omdömet skrevs 25 december 2018

Mycket trevligt och gulligt hotell. Ett stenkast från stortorgets julmarknad. Perfekt julstämning. Personalen var trevlig och frukosten bra. Mer än en hotellvistelse. En upplevelse att bo i ett så gammalt hus.

Rumstips: Det är trånga och branta trappor så lämpar sig inte för den som har svårt att gå
Datum för vistelsen: december 2018
Tack Odyssey28231540321

Bäste gäst,

Tack snälla för de fina orden, det värmer! Varmt välkommna tillbaka!

Omdömet skrevs 5 november 2018

Har bott på Sven Vintappare under mina senaste två tjänsteresor till Stockholm och är så glad att ha hittat denna lilla pärla mitt i Gamla Stan. Otroligt mysiga och charmiga rum, trevlig och hjälpsam personal med ett personligt bemötande. Känns redan lite som ett andra hem, och kommer vara mitt förstahandsalternativ även kommande tjänsteresor.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Curiosity37997637558
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Käre gäst,

Tack för de fina orden, det värmer! Vi ser fram emot din nästa vistelse hos oss!

Hälsningar,

Omdömet skrevs 14 oktober 2018

Skön känsla... historia i väggarna, varm, vänskaplig och välkomnande personal. Minus för frukosten som saknade nybakat bröd och minus för oväsendet från byggandet strax utanför fönstret, strax efter sex... på morgonen!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack parbokelund
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Presentation och verklighet stämmer överens i ett personligt mysigt ställe. Genuint med historisk anda. Besvärligt om man har svårt att gå. Trevligt personal. Fräscht rent badrum. Mycket god och personligt serverad frukost. Värt varje krona.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack akalls208643
SvenVintappare, receptionist på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2018

Tack så mycket för de fina orden, vi är otroligt glada att ni trivdes hos oss!

Varmt välkomna tillbaka!