• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Nordic Light Hotel
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Centralt och historiskt. Alldeles lagom frukost serverad av en jättetrevlig tjej! Tack! Ta bort begränsning med 200 tecken på denna survey. Ett bra omdöme behöver inte vara långt! Änne fler ord behövs innan webbsidan blir nöjd!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack permaartensson
Omdömet skrevs 14 februari 2018

Om man tar hänsyn till husets ålder blir det en fantastisk upplevelse. Sluttande golv i en del rum och inga räta vinklar någonstans. Hotellet är klart prisvärt med sitt läge mitt i gamla stan. Mycket trevlig och serviceminded personal.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack bengtwall53
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Ett jättemysigt hotell med en underbar 1600-talskänsla och personlig atmosfär. En total kontrast mot vistelser hos standardiserade stora hotellkedjor! Vi blev så överväldigade av den speciella miljön och fint genomtänkta helheten, att vi knappt ville lämna rummet alls den första kvällen. Läget var perfekt mitt i Gamla Stan med promenadavstånd till många sevärdheter. Personalen var trevlig, frukosten god, badrummet fint och sängarna helt okej.

Tips för att välja rum: Lyckligtvis hade vi fått ett rum på första våningen. Det finns ingen hiss och trappan upp är verkligen brant.
Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack Marja_GOT
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Som turister i vår egen stad föll valet ganska lätt på Hotell Sven Vintappare. Vi gillade rummet i sig, sängen, läget och bemötandet. Vi bodde i nr. 3. Bor du i Gamla Stan så har man oftast ett hus direkt utanför fönstret, men det störde inte oss. Ett stort plus i kanten var att vi hade en flaska Cava på rummet som välkomst-gåva när vi kom. Vi firade min frus födelsedag.
Lite på minus-sidan: Frukosten innehöll inget varmt annat än drycker och kokta ägg. TV-kanalerna kunde ha varit inställda korrekt. "En världslig sak" som en viss Karlsson skulle sagt...
Vi rekommenderar absolut Hotell Sven Vintappare!

Tips för att välja rum: Säkert bäst utsikt från familjerummet högst upp...
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack TonyLee65
SvenVintappare, Receptionschef på Hotell Sven Vintappare, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej! och tack för att ni ville bo hos oss och att ni trivdes!
Frukosten försöker vi förbättra hela tiden , så kommer ni tillbaka i framtiden så hoppas vi att frukosten blir bättre och upp till eran standard.

Tack för dom fina orden!
Bästa hälsningar,
Sven Vintappar hotell.

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Väl bemött av personal när vi checkade in. Dom var gulliga och överraskade oss med en kyld flaska Cava på rummet då vi firade min frus födelsedag. Mysigt rum, (nr. 3), med sköna sängar. Helt ok frukost. Vi fick ett mycket bra intryck av hotellet...

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack The C