“Fantastiskt”

Rankad som nr 1 av 3 470 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Var där med min fru och dotter och vi tog två olika förrätter, huvudrätter och desserter. Allt var utsökt. Toppklass på allt liksom servicen, dessertvinet och ölet.

1  Tack Leif J

Omdömet skrevs 28 augusti 2018

På ett mycket avslappnat och avskalat sätt serveras Stockholms absolut mest prisvärda gourmetmat. Med råvara och säsong i fokus och serverat med yppersta service utan att bli stelt. Räkna med att det är lång väntan på att få bord så kan vara värt att gå förbi och ta dropinplats.

Tack Tommy J
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt bra service och fantastisk smakupplevelse
På ett lekfullt sätt serveras en smakupplevelse och atmosfär

Tack parre72
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Avslappnat ställe som kan tänkas vara mer "stelt" men det är väldigt hippt, med serveringspersonal som är fanastiska och kunniga. Maten får också 10/10.

Tack Hedvig B
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Jättefint upplagt på tallriken och god smak. Tråkigt att det är så lång väntetid att få bord. Tips att gå dit direkt då de öppnar för att chansa på att få ett bord och hinna äta innan nästa gäst kommer

Tack Karin W

Resenärer som tittade på Lilla Ego tittade också på

Besökt Lilla Ego? Berätta vad du tyckte!