“Väldigt trevlig kvarterskrog!”

Rankad som nr 1 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Vasastan
Omdömet skrevs mars 17 2017 från mobil enhet

Här känner vi oss hemma direkt när Tom hälsar oss välkomna! Kent lite högt i högtalarna känns rätt. Delikat hummer med ett glas finbubbel som start. Därefter en perfekt ren med svamp som visar sig vara en explosion av skogens smaker. Trivsam avslappnad service!

1  Tack Maria K

Omdömet skrevs mars 16 2017

Servicen var utmärkt. Maten smakade fantastiskt och vi gick på servitörens rekommendation av vin till såväl förrätt som huvudrätt. Det gjorde vi rätt i. Utmärkta smakkombinationer. En förtjusande detalj är den lilla kopparkaffekannan som man själv serverar sig kaffe med.

Tack sarapettersson2016
Omdömet skrevs mars 16 2017 från mobil enhet

Spännande smakkombinationer, väl avvägd meny.
Underbart god mat och förnämlig service!
Svårt att hitta bättre i Stockholm.

Tack Hasse959
Omdömet skrevs mars 14 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och atmosfär.
Svårt att få bord, men väl värt mödan att vänta på bordet.
Hyfsade priser, men kunskapen i köket slår det mesta i världen.

1  Tack Håkan E
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat, gott vin och trevlig, bra service - en toppenkväll. Vi kan varmt rekommendera Lilla Ego!

Tack Ann-Helen N

Resenärer som tittade på Lilla Ego tittade också på

Besökt Lilla Ego? Berätta vad du tyckte!