Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Orbitz.com140 US$
Official Hotel140 US$
Trip.com157 US$
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Fantastisk miljö. Lungt läge exakt mitt i Stockholm. Utmärkt service. Myclet lyxig känsla.
Överkomliga priser på helger och semester för de minsta rummen.
Obs: De minsta rummenr är väldigt små, men vi tycker ändå hotellet är mycket prisvärt..

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack HansLiLund
Hotel Kungsträdgården, Marknadsföring på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Hans,

Tack för att du tagit dig tiden till att ge oss denna generösa recension. Det glöder oss att läsa att ni har haft en fantastisk vistelse och att ni är nöjda med hotellets service. Vår personal är något vi är riktigt stolta över. Hoppas vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Hotel Kungsträdgården

Omdömet skrevs 1 januari 2021 från mobil enhet

Var där med min partner över nyår och fick en fantastisk service och en väldigt trevlig vistelse. God mat, sköna sängar, vackra rum, god variation på frukosten och i en supervacker miljö. Det var helt perfekt för vår lilla staycation. Önskade att vi hade stannat en natt till!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack FridaES
Hotel Kungsträdgården, Marknadsföring på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2021

Kära Frida,

Tack för att du tog dig tiden till att skriva en sådan exceptionell recension. Det glädjer oss att läsa att ni haft en fantastisk vistelse hos oss och att ni är mer än nöjda med den service som erbjöds. Vi är riktigt stolta över vår personal. Hoppas vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Hotel Kungsträdgården

Omdömet skrevs 21 december 2020

Hela vistelsen var helt underbar. Vi utnyttjade room servis för både middag och frukost i dessa covid tider. Maten var så god och leveransen var snabb och korrekt. Rummen är luftiga och väldigt fint inredda. Sängen är så mjuk. Kan varmt rekommendera detta hotell om ni är ute efter avkoppling och klanderfri servis. Längtar till nästa gång.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack oolof
Hotel Kungsträdgården, Marknadsföring på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2020

Kära Olof,

Tack för att du tog dig tid till att skriva denna fantastiska recension. Det glädjer oss att läsa att du haft en lyckad vistelse hos oss. Vi ser fram emot ditt nästa besök. Bästa hälsningar, Hotel Kungsträdgården

Omdömet skrevs 14 december 2020

Jag hade en fantastiskt besök på hotell Kungsträdgården! Ljuvligt rum med de små detaljerna som gör den stora skillnaden för helhetsupplevelsen. Efter en lång dag med många möten njöt jag av en varm och skön dusch och såklart fanns det en härlig badrock att relaxa i. Frukosten 5 stjärnor och personalen 5 stjärnor! Jag kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack B7366YJlinas
Hotel Kungsträdgården, Marknadsföring på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2020

Kära B7366YJlinas,

Tack för att du tog dig tiden att skriva denna fantastiska recension. Det glädjer oss att läsa att du har haft en lyckad vistelse hos oss och att du är extra nöjd med vår personal och frukost. Det är två saker vi är riktigt stolta över. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka på hotellet. Bästa hälsningar, Hotel Kungsträdgården

Omdömet skrevs 13 december 2020 från mobil enhet

Så här i coronatider valde vi att spendera en helg på detta hotell för att få lite miljöombyte. Väldigt få gäster men en personal som är mer än femstjärniga. Helt fantastiskt. Hotellet är fint, vi har bott här tidigare. Men personalen är något extra.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack MikaelS142

Hej MikaelS142,
Tack för att du tog dig tiden att skriva denna fantastiska recension. Det glädjer oss att läsa om er lyckade vistelse hos oss och att ni är extra nöjda med vår personal. Vi är riktigt stolta över dem. Hoppas vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Hotel Kungsträdgården