• Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 137 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 442 US$/natt.

Omdömet skrevs 23 april 2016

Ett hotell med en fantastisk atmosfär med trevlig och hjälpsam personal. Rummet kändes fräscht och nytt. Restaurang och br i en mysig levande miljö med bra meny och trevlig personal. Frukosten perfekt!

• Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack P9443UMmichael
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2016

Käre P9443UMmic,hael,

Det är väldigt kul och trevligt att höra att du trivdes så bra hos oss, samt uppskattade alla aspekter av vårt hotell. Jag vill tacka dig för att du tog dig tid att skriva din recension, något som är väldigt uppskattat av alla i personalen.

Vi hoppas att vi får förmånen att välkomna dig åter till Hotel Kungsträdgården inom en snar framtid!

Bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 16 april 2016

Fantastiskt läge mellan Gallerian och Kungsträdgården. Mycket litet rum utan utsikt som dock var både elegant, rent och genomtänkt. En stor säng och en kristallkrona som enda möblering. Frukosten var perfekt med bra utbud och fräscht upplägg. Ett personligt hotell dit jag gärna återvänder såväl privat som i tjänsten.

• Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Tack jag987

Bästa jag987,

Jag vill framföra min tacksamhet för att du tog dig tiden att skriva dina fina recension och det är glädjande att höra att du trivdes hos oss. Det är lika glädjande att höra att du vill återvända till oss och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Hotel Kungsträdgården.

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Nära till nästan allt. Ett par minuter från Operan - perfekt efter en kulturkväll. Mycket vacker byggnad med snygga och välplanerade små rum. Härlig personlig känsla. Personal som var uppmärksam och vänlig. Variationsrik frukost med några överraskningar. Återkommer gärna

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack LeifAke
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2016

Bäste Leif S,
Det är väldigt kul att höra att ni hade en härlig vistelse hos oss och jag vill tacka för att du tog dig tiden att skriva din recension. Jag och mina kollegor hoppas vi får förmånen att ha dig som gäst igen, inom en snar framtid.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bra personal. Flera nya men hög servicegrad . Fint rum, trevliga detaljer och god frukost. Tillhörande restaurang som även erbjuds som room service . Enda negativa var att priset var mycket högre om man bokade direkt på hotellet, att boka via nätet var 30% billigare. Onödigt krångligt.

Bodde här: mars 2016, reste ensam
Tack TuristenN

Bästa Turisten N,

Tack för att du tog dig tid att skriva din recension och det är kul att höra att du trivdes hos oss, så vi ser naturligtvis framemot att ha dig som gäst hos oss snart igen.

Gällande det du skriver om att det skulle vara dyrare att boka via vår hemsida eller direkt över disk stämmer naturligtvis inte; vi garanterar alltid lägsta pris om bokningen går direkt via oss!

Med bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 7 mars 2016

En positiv överraskning. Om än små så väldigt ombonade och mysig rum på absolut bästa läget. Mycket proffsig och personlig service. Ett personligt och gemytligt hotel som jag gärna återvänder till igen!

Tips för att välja rum: Grym utsikt!
  • Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
Tack mgubeke
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2016

Bästa mgubeke,

Jag tack och bockar för den fina recensionen, det är verkligen glädjande att höra att du trivdes hos oss. Och med detta i åtanke så hoppas jag att det inte dröjer länge förrän vi får det stora nöjet att hälsa dig välkommen åter!

Med bästa hälsningar,