• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Berns Hotel(Stockholm)
Berns Hotel
  • Restaurang
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
Travelocity
  • Pool
Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Nära till nästan allt. Ett par minuter från Operan - perfekt efter en kulturkväll. Mycket vacker byggnad med snygga och välplanerade små rum. Härlig personlig känsla. Personal som var uppmärksam och vänlig. Variationsrik frukost med några överraskningar. Återkommer gärna

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack LeifAke
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2016

Bäste Leif S,
Det är väldigt kul att höra att ni hade en härlig vistelse hos oss och jag vill tacka för att du tog dig tiden att skriva din recension. Jag och mina kollegor hoppas vi får förmånen att ha dig som gäst igen, inom en snar framtid.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med bra personal. Flera nya men hög servicegrad . Fint rum, trevliga detaljer och god frukost. Tillhörande restaurang som även erbjuds som room service . Enda negativa var att priset var mycket högre om man bokade direkt på hotellet, att boka via nätet var 30% billigare. Onödigt krångligt.

Bodde här: mars 2016, reste ensam
Tack TuristenN

Bästa Turisten N,

Tack för att du tog dig tid att skriva din recension och det är kul att höra att du trivdes hos oss, så vi ser naturligtvis framemot att ha dig som gäst hos oss snart igen.

Gällande det du skriver om att det skulle vara dyrare att boka via vår hemsida eller direkt över disk stämmer naturligtvis inte; vi garanterar alltid lägsta pris om bokningen går direkt via oss!

Omdömet skrevs 7 mars 2016

En positiv överraskning. Om än små så väldigt ombonade och mysig rum på absolut bästa läget. Mycket proffsig och personlig service. Ett personligt och gemytligt hotel som jag gärna återvänder till igen!

Tips för att välja rum: Grym utsikt!
  • Bodde här: februari 2016, reste i arbetet
Tack mgubeke
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2016

Bästa mgubeke,

Jag tack och bockar för den fina recensionen, det är verkligen glädjande att höra att du trivdes hos oss. Och med detta i åtanke så hoppas jag att det inte dröjer länge förrän vi får det stora nöjet att hälsa dig välkommen åter!

Omdömet skrevs 29 februari 2016

Jag bodde en natt på Hotel Kungsträdgården och blev helt förälskad. Läget är fantastiskt och man gångsavstånd till hela innerstaden. Jag bodde i ett rum med utsikt över kungsträdgården och på kvällen kunde man tända brasan och bara sitta i fönster och lyssna på musik. Frukostbuffen var god och man sitter i en charmig resturang. Tyvärr han jag inte prova den på kvällen. Det bästa med detta hotell var sängen, badrummet och läget! Återvänder gärna.

Tips för att välja rum: Fint med utsikt mot parken
  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Daniela T

Bästa Daniela T,

Det är enormt glädjande att höra att du är så förtjust i vårt hotell, ett verkligen sant nöje att höra och jag tackar dig för att du tog dig tiden att dela dina härliga upplevelser.
Jag och mina kollegor ser fram emot att välkomna dig åter till oss, om inte för att bo så för att äta på Brasserie Makalös.

Omdömet skrevs 16 februari 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell nära till det mesta. Lite små rum kan jag tycka med för ett en natt eller två så duger det alldeles utmärkt. Fin innegård med restaurang, något vi inte han testa dock. Kungsträdgården ligger precis bredvid där du hittar restaurang TGI, promenadavstånd till Gamla Stan och tunnelbana.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Fredrik_13
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2016

Kära Linda H,

Det är verkligen glädjande att få förmånen att ha så fina gäster som dig och jag är väldigt tacksam för att du tog dig tid att skriva din härliga recension. Vi ser verkligen framemot att ha dig som gäst snart igen!

Med varma hälsningar,