• Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 163 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 29 februari 2016

Jag bodde en natt på Hotel Kungsträdgården och blev helt förälskad. Läget är fantastiskt och man gångsavstånd till hela innerstaden. Jag bodde i ett rum med utsikt över kungsträdgården och på kvällen kunde man tända brasan och bara sitta i fönster och lyssna på musik. Frukostbuffen var god och man sitter i en charmig resturang. Tyvärr han jag inte prova den på kvällen. Det bästa med detta hotell var sängen, badrummet och läget! Återvänder gärna.

Tips för att välja rum: Fint med utsikt mot parken
  • Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Daniela T
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2016

Bästa Daniela T,

Det är enormt glädjande att höra att du är så förtjust i vårt hotell, ett verkligen sant nöje att höra och jag tackar dig för att du tog dig tiden att dela dina härliga upplevelser.
Jag och mina kollegor ser fram emot att välkomna dig åter till oss, om inte för att bo så för att äta på Brasserie Makalös.

Med bästa hälsningar,

Omdömet skrevs 16 februari 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell nära till det mesta. Lite små rum kan jag tycka med för ett en natt eller två så duger det alldeles utmärkt. Fin innegård med restaurang, något vi inte han testa dock. Kungsträdgården ligger precis bredvid där du hittar restaurang TGI, promenadavstånd till Gamla Stan och tunnelbana.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Fredrik_13
HotelKungstradgarden, Chef Concierge på Hotel Kungsträdgården, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2016

Kära Linda H,

Det är verkligen glädjande att få förmånen att ha så fina gäster som dig och jag är väldigt tacksam för att du tog dig tid att skriva din härliga recension. Vi ser verkligen framemot att ha dig som gäst snart igen!

Med varma hälsningar,

Omdömet skrevs 14 februari 2016

Vi bodde i ett rum högst upp. Rummet var litet, men sängen var mycket skön att sova i. Såg mycket inbjudande ut. Frukosten var bra. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Hit kommer vi att åka flera gånger.

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Teresa2210

Bästa Teresa2210,

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva din recension och det är verkligen glädjande att höra att du trivdes hos oss! Jag hoppas innerligen att vi får nöjet att ha dig som gäst hos oss snart igen.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 7 februari 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell centralt i Stockholm med makalöst bra service och personal med hjärtat på rätta stället! Små nyrenoverade mysiga rum helt lagom till mig! Frukosten var riktigt mysig och jättebra utbud! Jag kommer givetvis tillbaka till detta fantastiska hotell så snart jag är i Stockholm igen.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Linda H

Kära Linda H,

Med varma hälsningar,

Omdömet skrevs 7 februari 2016 från mobil enhet

Toppen härligt hotell i centrala Sthlm, bästa hotellet jag bott på i Sthlm, FANTASTISK frukost och en 5 stjärnig service på hela hotellet.
Åt middag på restaurangen och den var oxå MYCKET bra med härlig personal och utsökt mat o dryck.
Rekommenderas med glädje

// Micke i Örebro

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Micke H

Bäste Micke H,

Tack så hemskt mycket för din trevliga och positiva recension! Det är glädjande att höra att du trivdes hos oss och uppskattade alla hotellets aspekter.
Vi hoppas få förmånen att återigen hälsa dig varmt välkommen till Hotel Kungsträdgården!

Med vänliga hälsningar,