Spara
Höjdpunkter från omdömen
Ingen fjäril vingad

Vi var inne i Fjärilshuset också och betalade det hutlösa inträdet för att få beskåda tropiska ... läs mer

Peter B
Malmö, Sverige
Det fanns fjärilar iallafall

Vi åkte hit ursprungligen för att titta på fåglar. Inga fåglar hittades, men det var faktiskt vårt ... läs mer

Omdömet skrevs 20 augusti 2021
alwie1337
Jarfalla, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 285 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 40,20 US$
från 31,22 US$
från 22,85 US$
från 50,59 US$
Omdömet skrevs 9 maj 2020

Det är inte så billigt inträde men jag har kulturarvskortet som gav 50% på inträdet. Vill man slippa mycket folk så är vardagarna bästa tiden att besöka fjärilshuset.

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack landsort51
Omdömet skrevs 8 mars 2020

Hutlöst dyrt inträde. Hade jag inte haft mitt Kulturkort, som gav halva priset, hade vi aldrig gått in

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack beritwiklundg
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Vårt första besök och med vår 7-åring. Han tyckte bäst om rummet med hajar, rockor, och karparna i den stora dammen samt den jättestora fisken i dammen med varningsskylt att hålla händerna borta. Vår son tyckte inte så mycket om rummet med alla fjärilar ”lite läskigt” att de flög runt fritt liksom fåglarna. Vi vuxna tycker att shoppen är alldeles för stor och leder till mer köpångest och gräl med barn. Tråkigt avslut på fin upplevelse tillsammans.

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack Fullmane
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Fjärilshuset ligger nära stan och har gott om parkeringar. Gåavstånd från Solna pendelstation. Kom tidigt blir mycket folk efter lunch och stället är inte så stort. Dyr entré. Barnen tyckte mycket om det.

Datum för upplevelsen: januari 2020
2  Tack Freann
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Vi var 13 personer. Storslaget och lärorikt. Intressant föredrag i samband med matning av fiskarna. Rekommenderas

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack KennethS543