Spara
Upptäck Stockholm på privat turné och få en iskall upplevelse
0 omdömen

Boka i förväg
från
617,00 US$
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Sätt du kan uppleva ICEBAR Stockholm på
från 464,00 US$
från 614,00 US$
från 98,40 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Detta var en upplevelse utöver det vanliga. För ynka 370kr får man alltså tillträde in i baren, en drink samt väldigt bra mat och hela vistelsen var supermysig med bra personal. Detta ställe var över mina förväntningar. Valuta för pengarna, åk hit om ni kan!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack lizzton
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Trevligt mottagande vid receptionen, man fick en rock och handskar dock var 45 min väldigt långt för att uthärda -5 grader. Jag stannade där i ca 20 minuter och det räckte gott och väl för hela ”museet”.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack alexandramende
Omdömet skrevs 1 juli 2021

Intressant och trevlig uplevelse. Imponerad över detaljerna uthuggna i i den tjocka isen. Verkligen sevärt.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack HaglundaTommy
Omdömet skrevs 10 juni 2021

En mycket trevlig upplevelse som jag velat göra en lång tid. När vi kom dit var det även ett gäng amerikaner som studerade här i sverige som var på besök till IceBar vilket dom gilla. Det var en häftig känsla när man gick från den varma vardagsluften in i ett rum fyllt av kyla, sån kontrast. Sen häftigt o se skapelserna de gjort därinne.

Datum för upplevelsen: juni 2021
Tack Maajsan
Omdömet skrevs 29 december 2020

Första gången jag besökte Icebar och det var verkligen en upplevelse.
Mycket trevliga värdinnor i receptionen och i baren, fick ett väldigt bra bemötande samt intressant information om baren och dess härkomst.

Ja, det är kallt inne i baren men det glömmer man snabbt bort när man ser de vackra isväggarna, isborden och isskulpturerna. Har nog aldrig sett så klar is, tjocka isblock som man såg rakt igenom liksom ett fönster.

Mycket goda drinkar serverade i glas gjorda av is, läckert!

Hade det väldigt trevligt under min vistelse

Datum för upplevelsen: december 2020
3  Tack Mats_Stockholm
analicemartins88, Front Office Manager på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2021

Hej Mats!

Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss återkoppling på din vistelse. Det värmer att du hade det så pass bra :)

Varmt välkommen tillbaka Mats!

Bästa hälsningar,
Catharina