Spara

från 464,00 US$
från 614,00 US$
från 101,16 US$
Omdömet skrevs 29 december 2020

Första gången jag besökte Icebar och det var verkligen en upplevelse.
Mycket trevliga värdinnor i receptionen och i baren, fick ett väldigt bra bemötande samt intressant information om baren och dess härkomst.

Ja, det är kallt inne i baren men det glömmer man snabbt bort när man ser de vackra isväggarna, isborden och isskulpturerna. Har nog aldrig sett så klar is, tjocka isblock som man såg rakt igenom liksom ett fönster.

Mycket goda drinkar serverade i glas gjorda av is, läckert!

Hade det väldigt trevligt under min vistelse

Datum för upplevelsen: december 2020
3  Tack Mats_Stockholm
analicemartins88, Front Office Manager på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2021

Hej Mats!

Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss återkoppling på din vistelse. Det värmer att du hade det så pass bra :)

Varmt välkommen tillbaka Mats!

Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Kul ställe för både vuxna och barn. Helt klart värt ett besök.

Både jag och sonen på 10år är nöjda..

Datum för upplevelsen: augusti 2020
2  Tack annica78
analicemartins88, Front Desk & Conference Manager på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Stort tack för din fina review! Vad kul att både du och din son tyckte om det :)

Värmt välkommen tillbaka !

Omdömet skrevs 25 juni 2020

Det var så kul.Riktigt Annorlunda.Trevlig personal. Trevliga gäster. Värmebölja utanför så då var det riktigt skönt att komma in i kylan o coola ner sig.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack tulevalls

Stort tack för din review!

Visst har vi inte bara trevlig personal, utan underbara gäster med!

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen :)

Omdömet skrevs 18 maj 2020

Hade bokat icebar med middag. Kommer dit och får veta att det kommer bli en annan restaurang. Eftersom jag inte fått någon information om detta innan så antar jag att det kommer vara samma meny. När vi kommer dit så är det INTE samma meny. Finns bara sallad och kött att välja på och halva lokalen håller på att renoveras. Eftersom dom inte har ngt att göra så har dom haft all tid i världen att informera mig om detta innan mitt besök men det har dom struntat i att göra.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack NadjaE124

Hej Nadja,

Hoppas att du mår bra!

Catharina heter jag och jobbar som receptionschef på Hotel C Stockholm. Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss en review samt återkoppling.

Jag ber personligen om ursäkt för att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi suger åt oss all konstruktiv kritik vi får. Jag kommer att ta det vidare med mina kollegor och ser till att vi informerar allt i förtid framöver.

Återigen, stort tack för din feedback.

Tveka inte att höra av dig till mig vid minsta lilla: catharina.borgstrom@hotelcstockholm.se.

Ta hand om dig!

Omdömet skrevs 29 februari 2020

Det var en fantastisk kväll. Personalen som jobbar på ice bra tar hand om allt. Jätte fint inne, trevlig atmosfär, bra musik som kan passa alla, goda drinkar.
Rekommenderar mycket.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack suna919
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Tack för att du tog din tid och lämna så fin feedback. Hoppas ni får chansen att besöka oss igen och vi byter även tema och design i april.

Mvh,
Eden