Spara

från 464,00 US$
från 614,00 US$
från 111,32 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2020

Det var så kul.Riktigt Annorlunda.Trevlig personal. Trevliga gäster. Värmebölja utanför så då var det riktigt skönt att komma in i kylan o coola ner sig.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack tulevalls
analicemartins88, Front Desk & Conference Manager på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Stort tack för din review!

Visst har vi inte bara trevlig personal, utan underbara gäster med!

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen :)

Bästa hälsningar,
Catharina

Omdömet skrevs 18 maj 2020

Hade bokat icebar med middag. Kommer dit och får veta att det kommer bli en annan restaurang. Eftersom jag inte fått någon information om detta innan så antar jag att det kommer vara samma meny. När vi kommer dit så är det INTE samma meny. Finns bara sallad och kött att välja på och halva lokalen håller på att renoveras. Eftersom dom inte har ngt att göra så har dom haft all tid i världen att informera mig om detta innan mitt besök men det har dom struntat i att göra.

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack NadjaE124

Hej Nadja,

Hoppas att du mår bra!

Catharina heter jag och jobbar som receptionschef på Hotel C Stockholm. Stort tack för att du tog dig tiden att ge oss en review samt återkoppling.

Jag ber personligen om ursäkt för att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi suger åt oss all konstruktiv kritik vi får. Jag kommer att ta det vidare med mina kollegor och ser till att vi informerar allt i förtid framöver.

Återigen, stort tack för din feedback.

Tveka inte att höra av dig till mig vid minsta lilla: catharina.borgstrom@hotelcstockholm.se.

Ta hand om dig!

Bästa hälsningar,
Catharina

Omdömet skrevs 29 februari 2020

Det var en fantastisk kväll. Personalen som jobbar på ice bra tar hand om allt. Jätte fint inne, trevlig atmosfär, bra musik som kan passa alla, goda drinkar.
Rekommenderar mycket.

Datum för upplevelsen: februari 2020
1  Tack suna919
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Tack för att du tog din tid och lämna så fin feedback. Hoppas ni får chansen att besöka oss igen och vi byter även tema och design i april.

Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Rummet var mindre än jag trodde men det spelades bra musik och drinkarna var goda. Helt klart värt ett besök!

Datum för upplevelsen: februari 2020
2  Tack louisebP5899GL

Tack för att du tog din och lämna feedback! Kul och höra att ni hade det trevligt hos oss och hoppas ni besöker oss igen.

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt Liten bar men mysig! Kul med att de har tema som de byter ut lite då och då. Goda drinkar och ALLT är i is. 45 min tid får man i baren vilket var alldeles lagom. Vi bokade även en supergod 3-rättersmiddag på hotellet. Värt pengarna och roligt med något annorlunda mitt i centralaStockholm!!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Guillenontheroad
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Hej,

Tack för att du tagit din tid och gett oss en så fin recension! Hoppas ni kommer tillbaka och besöker oss igen. Vi byter tema igen i april.