Spara
Upptäck Stockholm på privat turné och få en iskall upplevelse
0 omdömen

från 464,00 US$
från 614,00 US$
från 98,97 US$
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt Liten bar men mysig! Kul med att de har tema som de byter ut lite då och då. Goda drinkar och ALLT är i is. 45 min tid får man i baren vilket var alldeles lagom. Vi bokade även en supergod 3-rättersmiddag på hotellet. Värt pengarna och roligt med något annorlunda mitt i centralaStockholm!!

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Guillenontheroad
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2020

Hej,

Tack för att du tagit din tid och gett oss en så fin recension! Hoppas ni kommer tillbaka och besöker oss igen. Vi byter tema igen i april.

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Annorlunda barbesök, inte särskilt stort, men väl värt ett besök. Drinkglasen var en kul grej. En timme räcker gott och väl.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
2  Tack Iceman_se
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Hej,

Tack för att du tagit din tid och lämnat feedback! Vi hoppas att du besöker oss igen och när vi även bytt tema efter april.

Omdömet skrevs 29 december 2019

ICEBAR är inte som andra barer. Man får en värmande poncho innan man går in för att hålla värmen. Trevlig och hjälpsam personal och ett antal goda drinkar slank ner innan vi gick vidare. Bra ställe att ta utländska gäster till. Rekommenderas.

Datum för upplevelsen: november 2019
2  Tack P_Anders_L
analicemartins88, Front Office Manager på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Stort tack Anders för din positiva review!

Hoppas att vi får välkomna dig tillbaka igen inom kort :)

Bästa hälsningar,
Catharina

Omdömet skrevs 10 december 2019 från mobil enhet

Något utöver det vanliga. Ingen bar man stannar en längre tid. Kul interiör. Trevlig personal. Vacker miljö.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 224pernillab
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2019

Tack för din feedback och vi hoppas du får chansen att besöka oss igen!

Omdömet skrevs 4 november 2019

Roligt att göra med utlänska vänner och med barn eller partner. Rekommenderas som överraskning..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................!

Datum för upplevelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack ceciliajanson
Departure40018071607, Supervisor på ICEBAR Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2019

Tack för din feedback, Kul att ni hade en trevlig upplevelse hos oss och hoppas ni får chansen att besöka oss igen!