“Trevligt lunch ställe”

Rankad som nr 41 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Avhämtning
Område: Mariatorget
Omdömet skrevs 22 augusti 2018 från mobil enhet

Kom dit strax efter 12. Tog lite tid att få maten men maten görs efter hand som beställningarna kommer in. Tog en falafel rulle, gott och vällagat.

Tack Rickard A

Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket gott!!! Krispiga falafelbollar med urgoda tillbehör (aubergineröran !!!) och gott pitabröd . Återkommer gärna!

Tack Ioana I
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en sallad med falaffel och grönsaker. Gott och fräscht. Tycker att 100 kr är
ganska dyrt. Personalen var inte på topp.

Tack silverochguld
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt trevligt bemötande från personalen! Den godaste falafeln jag ätit! Givet stopp för en lunch

Tack Linn A
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Bästa falafeln i Stockholm. Dock inte lika bra som en falafel i Malmö :-) Men den duger mer än bra & lyxfalafel i rulle är bäst!

Tack Muminfamiljen

Resenärer som tittade på Falafelbaren tittade också på

Besökt Falafelbaren? Berätta vad du tyckte!