“Den bästa falafeln jag ätit !!!”
Omdöme om Falafelbaren

Falafelbaren
Rankad som nr 4 av 96 Smått och gott i Stockholm
Middagsalternativ: Avhämtning
Område: Mariatorget
Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket gott!!! Krispiga falafelbollar med urgoda tillbehör (aubergineröran !!!) och gott pitabröd . Återkommer gärna!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Ioana I

Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Åt en sallad med falaffel och grönsaker. Gott och fräscht. Tycker att 100 kr är
ganska dyrt. Personalen var inte på topp.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack silverochguld
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt trevligt bemötande från personalen! Den godaste falafeln jag ätit! Givet stopp för en lunch

Datum för besöket: juli 2018
Tack Linn A
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Bästa falafeln i Stockholm. Dock inte lika bra som en falafel i Malmö :-) Men den duger mer än bra & lyxfalafel i rulle är bäst!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Muminfamiljen
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Åt en underbart god falafel i gott sällskap och njöt av sommarsolen på uteserveringen. Trevlig personal och god stämning.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Annica H

Resenärer som tittade på Falafelbaren tittade också på

Besökt Falafelbaren? Berätta vad du tyckte!