“Väl värt”

Rankad som nr 40 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Avhämtning
Område: Mariatorget
Omdömet skrevs 19 april 2018 från mobil enhet

Riktigt bra falafel men det är tillbehören som gör det för mig. Alla de olika typerna av grönsaker som är tillredda på olika sätt som är i falafeltallriken är så goda. Fräscht, gott och mättande.

Lite litet så man får gå efter lunchruschen.

Tack tranquility92

Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Godaste falafeln jag ätit. Trevlig personal, snabb beställning och verkligen falafel när den är som bäst!

Tack anncharlottee671
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Ett måste om du är sugen på roktigt God falafel!
Otroligt trevlig personal men maten är ännu trevligare!
Inte så många sittplatser och kan vara högljutt med absolut ett måste.
Rekommenderar att köpa till sötpotatispommes. De har goda såser på bordet.

Go go go and get a falafel!

Tack isakn2014
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Hit återvänder man gärna. Falafelbaren använder sig av ekologiska produkter såsom deras kikärtor och kryddor. Pitabrödet bakar de på surdeg och deras rullar är mycket goda. Det finns gott och tillbehör som exemplevis deras goda pommes. Man avslutar gärna med en dubbel espresso och en Baklava. Gott och hit gör jag ofta.
//Mats Samaras, Stockholm, Sweden

Tack MatsSamaras
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har blivit rekommenderat detta ställe. Vi blev lite sena, men vi gick på rekommendationen. Detta var absolut inget vi ångrade. Falafel var perfekt, krydda gärna med chili och koriander oljan. Smakerna satt perfekt. Det ser man när man vill äta där. Vi käkade vid 3 tiden en lördag och fick knappt bord.
Riktigt god mat.

1  Tack lasselelle

Resenärer som tittade på Falafelbaren tittade också på

Besökt Falafelbaren? Berätta vad du tyckte!