“Nej tack”

O'Learys - Liljeholmstorget
Rankad som nr 2 750 av 3 498 Restauranger i Stockholm
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Vi fick snabbt ert bord trots att det var fullbokat. Verkligen positivt men där tar det roliga slut. Oengagerad personal. Tråkig mat. Torr Boston dubble cheese hamburgare; trodd det var omöjligt, som är slarvigt komponerad. Smaklösa strips. Oumphen är dränkt i en rökig bbq som stör smaken mer än förhöjer. Trist att det ska behöva vara så här.

Tack Mikael D

Omdömet skrevs 2 april 2018

Okunnig, otrevlig personal. Speciellt en servitör vid namnet Andreas! Vi blev så illa behandlade, respektlöst och nonchalant. Jag och min väninna hade just beställ vår öl nära stängningsdags. Denna Andreas staplar stolar vid bordet bredvid, och skriker: dags att gå hem, kiosken är stängd!! han släcker sedan lamporna.. Allt sker utan en kommunikation med oss, som 10 min innan beställt två öl.

Tack Inga-Lill A
Omdömet skrevs 8 februari 2018 från mobil enhet

Mitt gamla stammishak har blivit betydligt sämre och då menar jag inte maten som håller ok kvalitet.

Vid ett besök den 7/2 2018 inträffade följande:

Efter att ha ätit hälften av maten så hör vi en av de anställda vid flertalet tillfällen hosta kraftigt och därpå falla ihop i vad som ser ut att vara en del av köket. Efter en stund reser han sig upp och fortsätter servera gäster, hantera kassaapparater bredvid managern osv.

Jag pratade sen med managern som ”uppskattade min omtanke” och sa att de kallat in en ny medarbetare samt att de ”isolerat” den sjuke under tiden (vilket i mina öron och efter vad vi såg innebär att de låter honom arbeta vidare som vanligt tills dess att en ersättare kommer och på så vis riskerar smitta ner alla gäster i restaurang och de anställda samt utgör en fara för sig själv). Jag hoppas dock att jag har fel.

Jag kommer inte göra något återbesök här.

Tack 368stefanj
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

O’Learys på Liljeholmstorget är i två plan och ganska mysigt. Dyr öl - husölet Falcon 75 kr men bra, men även underdimensionerad innan kvällen, personal.

En del stammisar och familjär stämning. Passar du som vill ta en öl själv - tjej som kille - par eller AW med jobbet.

Tack Magnus A
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat för stora och små gäster.

En favorit för mig och sonen ❤

Kött, fisk, fågel och vegetariskt

Tack Jessika W

Resenärer som tittade på O'Learys - Liljeholmstorget tittade också på

Besökt O'Learys - Liljeholmstorget? Berätta vad du tyckte!