“En smakfull lunch”

Rankad som nr 537 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Vasastan

Trivsamt och gott även för en ovan ”indier”. Vi provade några ”milda” rätter som smakade alldeles utmärkt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack ZeUe

Omdömet skrevs 25 mars 2021 från mobil enhet

Liten & mysig restaurang. Känns lite som om man är utomlands.... rekommenderas! Super gullig personal

Datum för besöket: mars 2021
Tack mammaberggren
Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Jag har inte besökt restaurangen men beställt hem mat flera gånger och varit lika nöjd varje gång. Menyn erbjuder mycket att välja på och har lite sting i sig.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack TrawelmanSwe
Omdömet skrevs 4 oktober 2020 från mobil enhet

Maten - wow! Det här var den bästa indiska maten jag ätit på väldigt länge. Det är ingen idé att nämna enskilda rätter, vi var ett större sällskap och alla var lika lyriska över det som serverades. Mycket vegetariskt, vilket alltid är ett plus i min bok. Så maten får tveklöst en femma i betyg.
Servicen höll inte samma klasss tyvärr. Helt ok, varken mer eller mindre. Hade vi bara fått aningen mer uppmärksamhet så hade kvällen varit fulländad.
Det var väldigt trångt i lokalen denna lördagskväll, villket kanske får en del att välja en annan krog. Men stämningen var bra och maten.... Underbar!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack PatrikiNice
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Grymt god mat och väldigt trevlig personal. Den egna ölen är ett måste att testa! Fem av fem i betyg

Datum för besöket: juli 2020
Tack fabiankristoffersson

Resenärer som tittade på Touch of Bengal tittade också på

Besökt Touch of Bengal? Berätta vad du tyckte!