“Billigt men dåligt. Personligen”

Retro Bar & Restaurant - Kungsholmen
Rankad som nr 2 857 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen

Billigt men dåligt. Personligen går jag hit för att se MFF-matcher och de ska ha creed för att erbjuda oss exil-Malmöiter möjligheten för en oas i huvudstan. Men personalen föraktar oss, kastar det man beställt på en för att slippa följdfrågor eller någon annan interaktion. Ölen är förhållandevis billig men det är inte mer än rimligt med tanke på den urusla servicen och den låga kvaliteten på maten. Hade aldrig gått hit om det inte vore för MFF. Jag kan bara hoppas att Malmösupportrarna här i norr tar sig i kragen och sluter upp vid något bättre hak.

Datum för besöket: september 2020
Tack RexScania

Omdömet skrevs 1 september 2020 från mobil enhet

Trevligt, lugnt ställe med rimliga priser och trevlig personal. Mysigt för både vardagshäng och fredagskvällen.

Datum för besöket: september 2020
Tack 313mikaelat
Omdömet skrevs 16 november 2019

Trevlig kväll i en fullsatt lokal. Mycket bra bemötande av personalen trots den stora arbetsbelastningen. Maten helt ok. Ett bra ställe att se fotboll på.

Datum för besöket: november 2019
Tack olaf669
Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Besökte Retro bar tillsammans med sonen på 14 år, egentligen mest eftersom vi även hade med vår hund och kunde sitta på uteserveringen då de visade fotbollsmatch vi var intresserade av. Både mat och öl bland de billigaste i Stockholm. En kvarterskrog för de som bor i närområdet.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Matsalainen
Omdömet skrevs 21 februari 2019 från mobil enhet

Från den sekund vi tog steget in fick vi ett mycket svagt och otrevligt bemötande av personalen.

Var där för öl och fotboll. Att vi inte ville äta var bara jobbigt för personalen som bara tyckte vi var i vägen. Något värdigt bemötande i baren fick vi inte heller då tjejen snäste åt oss när vi frågade om de hade Falcon.
Till sist var ölen blaskig och inte ens kall.

Sammantaget stökigt, sunkigt och fruktansvärd service på ett ställe som inte lever upp till vare sig kvalité eller värdig service.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Kocken10

Resenärer som tittade på Retro Bar & Restaurant - Kungsholmen tittade också på

Besökt Retro Bar & Restaurant - Kungsholmen? Berätta vad du tyckte!