“Lär er service..”

Retro Bar & Restaurant - Sveavagen
Rankad som nr 2 445 av 3 433 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan

Otroligt ointresserad personal. Fattar inte dessa människor att alla som är där har också ett jobb och har arbetat hela dagen. Då vill man inte bli bemött på ett sånt tråkigt sätt. Unga och oerfarna..

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Paradise61506894197

Omdömet skrevs 20 april 2020

Personalens ointresse av gäster gör att jag aldrig kommer besöka detta ställe igen. Dom bara suckade, tittade ingen i ögonen och var helt frånvända.

Datum för besöket: april 2020
Tack miip
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket folk. Högljudd och rörig restaurang delvis sjabbig. Rammstein i stan.
Beställningen gick smidigt men 2 av 6 rätter blev fel. 1 av dessa rättades till snabbt, den andra tog så lång tid att den knappt hann ätas trots påminnelser. Vidare var ketchupen slut???!!!.
Tog Texas Longhorn burgare som var god men med för lite coleslaw.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack johank498
Omdömet skrevs 9 juli 2018

VM matchen var ju sådär, men det var Sveriges fel.
Var fullt med folk men vår bokning var kvar så det var bara att sätta sig.
Öl o matbeställning i princip omgående.
Snabb lev av ölen, o skaplig fart även på maten trots att det var knökfullt.
Prisvärd burgare

Datum för besöket: juli 2018
Tack Lindbomo
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Är inte speciellt sportintresserad och har endast besökt Retro för att käka/ta någon öl. Och det är i min mening ett fullgott ställe att göra det på. Retro är en kedja, och således känns maten lite "standardiserad". God, men inget utmärkande. Den billigaste ölen är vattnig - men alternativet att ta en till samma pris som på ett annat ställe finns ju också, om man nu inte känner sig så entusiastisk till det.

Tjusningen är framförallt prisbilden. Bra burgare i relation till pris. Det är också det enda jag kan uttala mig om, då jag inte tagit något annat. Jämför man med t.ex. Oleary's, som också är en sportbars-kedja, så är Retros burgare betydligt bättre, ölutbudet snäppet sämre, och klientelet yngre. Interiören är funktionell, vilket mynnar ut i ett ställe som är jättebra för att ta sin öl och sin burgare, men sedan gå vidare någon annanstans om man tänkt att kvällen ska fortsätta.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Restaurantonaut

Resenärer som tittade på Retro Bar & Restaurant - Sveavagen tittade också på

Besökt Retro Bar & Restaurant - Sveavagen? Berätta vad du tyckte!