“Familjemiddag”

Rankad som nr 175 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Andra gången jag besöker denna restaurang.
Mycket bra och prisvärda tapasrätter.
Borden är lite för nära varandra, vilket gör att det känns obekvämt att kunna sitta och prata med sitt sällskap. Blir också alldeles för trångt.
Det går inte att boka bord via telefon för ingen svarar.

Tack charlottecF860RU

Omdömet skrevs 6 juni 2019

Vi delade på 7 tapas. Alla mycket vällagade och goda. Cava Tempranillo därtill. Trevlig Service.

Hade tänkt oss ett glas cava när vi studerade menyn. Men servitrisen tog hela beställningen på en gång efter att vi fått vänta onödigt länge, därav 4 och inte 5.

Datum för besöket: juni 2019
Tack KennethS543
Omdömet skrevs 6 juni 2019 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt ställe med jättebra service. Vi hade inte bokat bord men fick hänga en liten stund i baren så fixade de ett bord på uteserveringen. Jättegoda tapas, allt från vitlöksbröd till skaldjur och flankstek. De hade även en supergod paella.

Datum för besöket: juni 2019
Tack roberthB8449AB
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Vi åt väldigt goda hamburguesas med manchego, en väldigt blek huevo con setas som inte smakade någonting, en standard-patatas alioli, en salmon som inte smakade mycket och som smaksatts med rödbeta och en god flanco steak. De hade bara en spansk öl, San Miguel. Personalen var ok, inte så uppmärksam. Lokalen var mörk och toaletten tråkig.

Tack Foodloverswithkids
Omdömet skrevs 23 maj 2019 från mobil enhet

Beställde rödbetor med getost, och lammfärs biffar, samt gambas (grillade jätteräkor).
Endast gambas’en var ok, rödbetorna var en höjdare förra ggn vi var här men nu högst mediokra, lammet helt smaklöst.
Att sedan två servitriser sumpade var sin beställning öl/bröd gör inte saken bättre!
Nä jag tackar för mig och hit går vi nog aldrig mer!
Finns så många bättre restauranger i närheten.

Tack runfjord

Resenärer som tittade på Ramblas Mariatorget tittade också på

Besökt Ramblas Mariatorget? Berätta vad du tyckte!