“Bra resturang!”

Rankad som nr 184 av 3 516 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Område: Sodermalm Borough
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Detta är bra och ett trevligt ställe. Jag tyckte om råbiffen och flanksteken mest. De har mycket att välja på och blev proppmätt av god mat. Kommer säkert hit igen.

Tack Familjen B

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Var här på after work. Tyckte de hade ett bra utbud av tapas som smakade bra. Restaurangen var mysig och trång, servicen var bra!

Tack Mallaballa
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Med vår vän som är fast boende på Mallorca besökte vi denna fina tapas restaurang.
När så vår vän säger spontant ” det här smakar bättre än tapasbaren i min by” så är saken klar. Det här äter man riktigt god tapas.

Tack 806j_rgend
Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Trångt men trevligt. Goda tapas i relativt stort urval. Trånga bord så svårt att få plats när man väljer flera olika smårätter för att dela på. Som helhet en trevlig upplevelse.

Datum för besöket: februari 2018
Tack GunBie
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

En gömd pärla! Det är ett måste att boka bord i förväg under helgen för det finns inte så många sittplatser. Servitrisen var trevlig och effektiv, maten kom raskt och portionerna var prisvärda. Tapasen var fräsch och smakade väldigt bra, rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: februari 2018
2  Tack Louise F

Resenärer som tittade på Ramblas Mariatorget tittade också på

Besökt Ramblas Mariatorget? Berätta vad du tyckte!