TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Vi bokade cocktailbaren och skybaren där vi hade en 40-årsfest med cirka 80 gäster. Det var en väldigt lyckad tillställning och det mesta var över all förväntan. Personalen var supertrevliga och planeringen gick smidigt. Lokaliseringen är väldigt central och utsikterna magnifika! Jag kan verkligen rekommendera fler att boka en fest med den fina färjan. Önskar er alla lycka till med fortsatta tillställningar!

Harry

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Harry B
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Läget var superbra, och hon som stod i receptionen var enormt trevlig och tillmötesgående. Dock kunde hon ingen svenska, men jobbade på det!
Men hytten, varm massa flugor. Trasiga krokar, kranen på toaletten saknade delar. Pallen i hytten fick man stickor i ändan av.
Jag vet att man får det man betalat för, men väntar mig ändå att allt ska vara helt och rent.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack MiaANorberg
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Ok var börjar man!? Mögel på toan och fuktskador i rummet kan man ju leva med men ravefest 10 cm ovanför taket till 02:30 är svårt att bortse ifrån. Om det är ägarna som bokat detta och glömt bort att informera den stackaren som står i receptionen så anser jag att personal på plats ger ägarna fingret och bjuder på nytt rum och öl...men nej då! Om ni får tag på ett rum för 90 kr natten kanske det är värt det, men bara kanske! Om ni inte har en fetisch för tunna madrasser och lyhörda rum vill säga!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack John S
Omdömet skrevs 18 maj 2019

Förskräckligt lyhört, men rent och fräscht. Frukosten godkänd, men bacon var inte färdigstekt. Tråkigt mottagande vid ankomst. Bra läge som väl gör att många stannar här. Bra pris. Kommer nog aldrig att bo här fler gånger om det inte är kris (vilket det var när jag bodde här).

Rumstips: Bo någon annanstans
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Liselott A
Omdömet skrevs 15 maj 2019

Fruktansvärt lyhört, hörde tom rumsgrannar prassla med påsar och dra igen dragkedjor på väskor. Varjegång någon gick in å ut ur sitt rum vaknar man, det låter som de går in i ens eget rum. Dålig unken lukt, ofräsch känsla.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet