TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Ok var börjar man!? Mögel på toan och fuktskador i rummet kan man ju leva med men ravefest 10 cm ovanför taket till 02:30 är svårt att bortse ifrån. Om det är ägarna som bokat detta och glömt bort att informera den stackaren som står i receptionen så anser jag att personal på plats ger ägarna fingret och bjuder på nytt rum och öl...men nej då! Om ni får tag på ett rum för 90 kr natten kanske det är värt det, men bara kanske! Om ni inte har en fetisch för tunna madrasser och lyhörda rum vill säga!

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack John S
Omdömet skrevs 18 maj 2019

Förskräckligt lyhört, men rent och fräscht. Frukosten godkänd, men bacon var inte färdigstekt. Tråkigt mottagande vid ankomst. Bra läge som väl gör att många stannar här. Bra pris. Kommer nog aldrig att bo här fler gånger om det inte är kris (vilket det var när jag bodde här).

Rumstips: Bo någon annanstans
Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Liselott A
Omdömet skrevs 15 maj 2019

Fruktansvärt lyhört, hörde tom rumsgrannar prassla med påsar och dra igen dragkedjor på väskor. Varjegång någon gick in å ut ur sitt rum vaknar man, det låter som de går in i ens eget rum. Dålig unken lukt, ofräsch känsla.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack HaltaLotta
Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Att bo på båten är billigt. Vi betalade omkring 600kr för 2 personer för en natt vilket såklart är jättebra. Tyvärr stördes vistelsen av att det var så otroligt lyhört in till rummen och då båten har en nattklubb/bar var det mycket stökigt folk i korridorerna på natten = mycket oljud och skrik.

Sammanfattningsvis: billigt och bra läge men fick knappt sova så därför det låga betyget.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Giina33
Omdömet skrevs 12 november 2018

Min upplevelse var otrygg. Jag och min vän är två tjejer på 23 år och vi vågade inte bo här. Bilderna kan visa det katastrofala rummet. Men det är atmosfären som gör det otryggt samt personerna som vistas här. Finns ingen rekomendation. Inte ens om du vill spara några hundra kroner är det värt det. Vi båda har bott på biligare slitna ställen förut men ingen av oss hade kunnat tänka oss att lägga huvet på en kudde här...

Vi checkade ut efter ett par minuter av ångest.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 318linaw