Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Att bo på båten är billigt. Vi betalade omkring 600kr för 2 personer för en natt vilket såklart är jättebra. Tyvärr stördes vistelsen av att det var så otroligt lyhört in till rummen och då båten har en nattklubb/bar var det mycket stökigt folk i korridorerna på natten = mycket oljud och skrik.

Sammanfattningsvis: billigt och bra läge men fick knappt sova så därför det låga betyget.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Giina33
Omdömet skrevs 12 november 2018

Min upplevelse var otrygg. Jag och min vän är två tjejer på 23 år och vi vågade inte bo här. Bilderna kan visa det katastrofala rummet. Men det är atmosfären som gör det otryggt samt personerna som vistas här. Finns ingen rekomendation. Inte ens om du vill spara några hundra kroner är det värt det. Vi båda har bott på biligare slitna ställen förut men ingen av oss hade kunnat tänka oss att lägga huvet på en kudde här...

Vi checkade ut efter ett par minuter av ångest.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 318linaw
Omdömet skrevs 28 september 2018 från mobil enhet

Vi fick fel rum, personalen hade hyrt ut vårt rum till någon annan. Blev lovad kompensation men fick ej det.
Rummet var skitigt och ostädat.
Personalen var inte service minded. Personalen hade även svårt att göra sig förstådd då dom saknade språkkunskaper i både svenska och engelska.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Franke187
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Skulle åka på kryssning med brunch. Köpte erbjudande via lets deal. Väl på båten visade det sig att det inte finns någon brunch alls. Man skulle kunna få köpa!!! Grilltallrik för extrapengar. De som man betalade för brunch dög inte

Datum för vistelsen: september 2017
Tack kukariamba
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

M/S Biger Jarl är ett lågbudget vandrarhem/ hotell hyfsat centralt i Stockholm.
Vår hytt hade fönster, våningssäng ( överslafen hård och smal) samt ett badrum med fuktskador.
Frukost famns inte att tillgå, denna information fick vi först vid vår ankomst. Information om att det fanns kylskåp där vi kunde förvara vår egen mat och att matsalen kunde utnyttjas till frukost glömde personalen upplysa oss om trots våra frågor utan vi hänvisades till caféer i närområdet.

Nattetid var det förvånansvärt tyst ombord förutom när grannhytterna spolade i vaacumtoaletterna. Det är väldigt lyhört!

Vandrarhemmet är helt ok prismässigt. Avsaknad av frukost är ett stort minus.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack KatarinaB124