“Återkommande favorit”
Omdöme om Corvina

Corvina
Boka med
Corvina har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 12 av 3 393 Restauranger i Stockholm
Kök: Deli, Italienskt, Vinbar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Vinbar och italiensk krog!!
Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Detta var den andra gången vi besökte Corvina och vi trodde vi hade lärt oss av vårt tidigare misstag, att beställa in för mycket mat. Men icke... Charkuterier, ostar, risotto och ett ljuvligt gott rött vin som personalen rekommenderade fyllde våra magar och kittlande våra smaklökar fantastiskt. Allt är bra här. Servicen , maten och vinet. Rekommenderas starkt!

Tack Anette D

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Ett litet och trevligt ställe i utkanten av gamla stan
Mycket trevlig personal
Prova deras chark tallrik det är hög kvalitet på den med mycket smak och variation
Goda viner och öl
Förstår att dom ligger högt rankade på tripadvisor

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Vi blev nyfikna när vi strövade omkring i omgivningarna så vi gick in. Där möttes vi av en vinkunnig portugis som rekommenderade viner som vi provade. De hade en intressant vinlista och goda delikatesser. Missa inte detta ställe om ni är vinintresserade

Tack klaraslena
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal som hade koll på vin! Alltid ett plus!
Maten var av bra kvalité. Jag tog pasta med kalv, bra pasta och kött. Smakade dock inte så mycket tryffel men va god smak ändå! Bra att man kunde få utan grädde.
Min kille tog risotton, den va gudomlig, smakade massa tryffel!

Ett minus är att restaurangen har grädde i carbonara, är ju ändå en italiensk restaurang..

Blir definitivt ett besök till dock!

Tack wadna87
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Besökte La Corvina med kollega. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Gott vin. Maten är bra utan att hålla högsta klass.

Tack Magnus M

Resenärer som tittade på Corvina tittade också på

Besökt Corvina? Berätta vad du tyckte!